نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

اولین تصویر ساموئل ال. جکسون و جسی آشر در دنباله فیلم Shaft منتشر شد

اولین تصویر ساموئل ال. جکسون و جسی تی آشر که قرار است در دنباله فیلم شفت (Shaft) نقش پسر جکسون را بازی کند، در صفحه اینستاگرام طراح لباس پروژه منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌تازگی طراح لباس دنباله فیلم Shaft (شفت)، اولین تصویر از این اثر را منتشر کرده است. ما در این تصویر، شاهد حضور سه بازیگر اصلی فیلم، یعنی ساموئل ال. جکسون، ریچارد راوندتری و جسی تی. آشر هستیم. این فیلم Son of Shaft (پسر شفت) نام دارد.

ما در فیلم Son of Shaft قرار است شاهد این باشیم که ساموئل ال. جکسون و همچنین ریچارد راوندتری باری دیگر به داستان این اثر بازگردند. راوندتری قرار است باری دیگر نقش جان شفت و جکسون هم نقش برادرزاده او را ایفا کند. در دنباله این فیلم محبوب، قرار است ما شاهد حضور بازیگر و البته شخصیت جدیدی هم باشیم. جسی تی. آشر که قرار است در فیلم پسر شفت حضور داشته باشد، نقش پسر معروف شخصیت متعلق به ساموئل ال. جکسون را خواهد داشت. حال طراح لباس این پروژه یعنی الکس میوزیکا تصویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر کرده که در آن ما سیر تکاملی شخصیت‌های اصلی این داستان و در واقع سه نسل از بازیگران شفت‌ها را مشاهده می‌کنیم.

الکس میوزیکا این تصویر را در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر کرده بود. در این تصویر ما شاهد ساموئل ال. جکسون، ریچارد راوندتری و جسی تی. آشر هستیم که هر سه آنها، لباس مخصوص این شخصیت را که ظاهر فوق‌العاده جذابی هم را دارد بر تن کرده‌اند. علاوه بر این تصویر، میوزیکا تصویر دیگری هم در این پست به نمایش گذاشته که ظاهر مشخص و واضحی از طرح کلی لباسی که این طراح، طراحی کرده است را به مخاطبان خود نشان می‌دهد.

تصویر منتشر شده از ساموئل ال. جکسون، ریچارد راوندتری و جسی تی. آشر در فیلم پسر شفت و همچنین تصویر واضح از لباس شخصیت‌های اصلی داستان:

Son of Shaft

Son of Shaft

در فیلم Son of Shaft داستان جسی اشر که نقش پسر جان شفت دوم را ایفا می‌کند، حکایت می‌شود. او به عنوان مامور FBI و یک متخصص امنیت سایبری برای حل پرونده‌ای پیچیده، با پدرش یک تیم عملیاتی تشکیل می‌دهد. نکته جالب این است که آنها بعد از مدت نسبتا طولانی‌ای قرار است با بکدیگر کار کنند زیرا از آنجایی که دوست او تحت یک شرایط بسیار مرموز می‌میرد، این پدر و پسر تا حدودی از یکدیگر فاصله گرفته و رابطه قبلی خود را بر هم زده بودند. این فیلم، توسط استودیو سازنده خود به عنوان اینکه «ملاقات نسل جدید با نسل قدیم» توصیف کرده است.

تیم استوری، کارگردان فیلم Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) و فیلم Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer (چهار شگفت‌انگیز: قیام موج‌سوار نقره‌ای)، کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. علاوه بر فیلم Shaft، کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که فیلم Tag (تگ) که یک فیلم کمدی است، دو هفته زودتر و در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) اکران خواهد شد. کنیا باریس و الکس بارنو نویسندگی فیلمنامه این اثر را برعهده دارند. علاوه بر سه بازیگر عنوان شده، رجینا هال هم در تیم بازیگری حضور داشته و نقش مادر آشر را ایفا خواهد کرد. همچنین لازم به ذکر است که علاوه بر کنیا باریس، جان دیویس هم در تهیه کنندگی پروژه تولید این فیلم نقش دارند.

فیلم Son of Shaft قرار است در تاریخ ۱۴ ژوئن سال ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود.


منبع HeroicHollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده