نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

تریلر IMAX فیلم Pacific Rim: Uprising منتشر شد

کمپانی یونیورسال و لجندری پیکچرز اخیرا تریلر IMAX فیلم «حاشیه اقیانوس آرام: طغیان» (Pacific Rim: Uprising) را منتشر کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی یونیورسال و لجندری پیکچرز تریلر IMAX فیلم Pacific Rim: Uprising را منتشر کرده‌اند. این تریلر که در اصل سومین تریلر رسمی این فیلم مورد انتظار است، برای تبلیغ این فیلم در سینماهای IMAX منتشر شده که حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم از جمله صحنه‌های مبارزه یگرها با کایجوی غول پیکر این فیلم، است. در این تریلر نمای بهتری از این کایجو نمایش داده می‌شود که اندازه آن بسیار بزرگ‌تر از هر کایجویی هست که تا به امروز شاهد آن بوده‌ایم. علاوه بر این، در این تریلر شاهد تصاویر جدیدی از بازگشت شخصیت‌های فیلم اصلی در فیلم Pacific Rim: Uprising هستیم. با این حال، تماشای این تریلر ممکن است بخش‌های بسیار مهمی از داستان فیلم را برای شما فاش کند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این، یونیورسال پوستر جدید IMAX فیلم Pacific Rim: Uprising را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Pacific Rim: Uprising IMAX Poster

اوایل این ماه، کمپانی یونیورسال و لجندری پیکچرز دومین تریلر رسمی فیلم Pacific Rim: Uprising را منتشر کردند. ماه مهر امسال، کمپانی یونیورسال اولین تریلر رسمی این فیلم را منتشر کرده بود. پیش از این در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو سال ۲۰۱۷ نیز، اولین تیزر تریلر این فیلم منتشر شده بود. کارگردانی فیلم Pacific Rim: Uprising بر عهده استیون دنایت، کارگردان و نویسنده فصل اول سریال Daredevil (دردویل) بوده است. گیرمو دل تورو که کارگردانی فیلم Pacific Rim (حاشیه اقیانوس آرام) را بر عهده داشت، به همراه توماس تال، ماری پرنت و جان جشنی به‌عنوان تهیه‌کننده در دنباله این فیلم حضور خواهد داشت. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Pacific Rim: Uprising نیز بر عهده امیلی کارمایکل، استیون دنایت، تی.اس. نولین و کیرا اسنایدر بوده است. در ابتدا قرار بود دل تورو کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد، اما در طی سال ۲۰۱۶ او از این پروژه کنار رفت و دنایت جانشین دل تورو در سمت کارگردانی این فیلم شد.

فیلم Pacific Rim: Uprising قرار است در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۱۸ (۳ فروردین ۱۳۹۷) اکران شود. جان بویگا، کیلی اسپنی، جینگ تیان، اسکات ایستوود، لیلی جی، وسلی وانگ، لن ینگینگ، کیان یونگچن، رینکو کیکوچی، چارلی دی، بورن گورمن، ایوانا ساکنو، کاران برار، ماکنیو آراتا، شرلی رودریگز، ژانگ جین، لیوی میدن، آدریا آرجونا، راحات آدامز، چن زیتونگ و جو جو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Pacific Rim: Uprising حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده