نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۵

دومین تریلر فیلم Pacific Rim: Uprising منتشر شد

کمپانی یونیورسال و لجندری پیکچرز سرانجام دومین تریلر رسمی فیلم حاشیه اقیانوس آرام: طغیان (Pacific Rim: Uprising) را منتشر کردند.

همانطور که پیش از این وعده داده شده بود، کمپانی یونیورسال و لجندری پیکچرز امروز دومین و جدیدترین تریلر رسمی فیلم Pacific Rim: Uprising را منتشر کردند. در این تریلر، شاهد تصاویر جدید بسیاری، از جمله صحنه‌های اکشن جدید، مبارزه یگرها با یکدیگر و مبارزه یگرها با کایجوها، از این فیلم مورد انتظار بهار امسال هستیم. با این حال، این تریلر نسبت به تریلر اول این فیلم، اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات فیلم Pacific Rim: Uprising را فاش می‌کند. در این تریلر، شخصیت جیک پنتیکاست با بازی جان بویگا، به‌همراه شخصیت آمارا نمانی با بازی کیلی اسپنی، در یک زندان دیده می‌شوند و در ادامه شاهد بازگشت جیک پنتیکاست به‌عنوان خلبان یگر هستیم که حال قرار است با حمله و تهدید جدید کایجوها مقابله و از تخریب شهرها توسط آن‌ها جلوگیری کند و همچنین باید با یک یگر ناشناس و مهاجم نیز روبه‌رو شود. طبق این تریلر، در دنباله فیلم Pacific Rim (حاشیه اقیانوس آرام) قرار است شاهد صحنه‌های اکشن بیشتری باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

ماه مهر امسال، کمپانی یونیورسال اولین تریلر رسمی فیلم Pacific Rim: Uprising را منتشر کرد. پیش از این در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگو سال ۲۰۱۷ نیز، اولین تیزر تریلر این فیلم منتشر شده بود. کارگردانی فیلم Pacific Rim: Uprising بر عهده استیون دنایت، کارگردان و نویسنده سریال Daredevil (دردویل) بوده است. گیرمو دل تورو که کارگردانی فیلم Pacific Rim را بر عهده داشت، به همراه توماس تال، ماری پرنت و جان جشنی به‌عنوان تهیه‌کننده در دنباله این فیلم حضور خواهد داشت. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Pacific Rim: Uprising نیز بر عهده امیلی کارمایکل، استیون دنایت، تی.اس. نولین و کیرا اسنایدر بوده است. در ابتدا قرار بود دل تورو کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته باشد، اما در طی سال ۲۰۱۶ او از این پروژه کنار رفت و دنایت جانشین دل تورو در سمت کارگردانی این فیلم شد.

فیلم Pacific Rim: Uprising قرار است در تاریخ ۲۳ مارس ۲۰۱۸ (۳ فروردین ۱۳۹۷) اکران شود. جان بویگا، کیلی اسپنی، جینگ تیان، اسکات ایستوود، لیلی جی، وسلی وانگ، لن ینگینگ، کیان یونگچن، رینکو کیکوچی، چارلی دی، بورن گورمن، ایوانا ساکنو، کاران برار، ماکنیو آراتا، شرلی رودریگز، ژانگ جین، لیوی میدن، آدریا آرجونا، راحات آدامز، چن زیتونگ و جو جو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Pacific Rim: Uprising حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده