// پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۸

بتل پس فصل سوم Fortnite تنها با پول داخل بازی قابل خرید است

استودیو Epic Games اعلام کرد که Battle Pass فصل بعدی بازی Fortnite: Battle Royale تنها با پول داخل بازی یعنی V-Bucks قابل خرید است.

رفته رفته به فصل سوم حالت رایگان و بتل رویال بازی Fortnite نزدیک می‌شویم. بر این اساس Battle Pass جدید نیز برای خریداری کردن در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. پس از انتشار بتل پس فصل دوم بازی Fortnite، سازندگان در استودیو اپیک گیمز (Epic Games) اعلام کردند که تمامی Battle Passهای این بازی در آینده با پول واقعی قابل خرید است، اما حال به نظر می‌رسد که این وضعیت تغییر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان در صفحه رسمی توییتر فورتنایت اعلام کردند که بتل پَس Season 3 بازی Fortnite همانند فصل پیشین با قیمت ۹۵۰ عدد V-Buck (پول داخل بازی) به فروش خواهد رسید. اما توسعه‌دهندگان در ادامه افزودند:

بتل پس فصل سوم بازی Fortnite با پول واقعی قابل خرید نیست.

وی‌باکس‌ها از طریق فروشگاه داخل بازی Fortnite قابل خریداری کردن است، اما راه‌های دیگر برای کسب آن نیز در بازی وجود دارد؛ همچون بالا بردن سطح Battle Pass یا تجربه حالت PvE فورتنایت یعنی Save the World. تصمیم سازندگان پیرامون فروش Battle Pass تنها به واسطه پول داخل بازی می‌تواند امری خوشحال‌کننده برای بازیکنانی باشد که بیشتر حالت Save the World را تجربه می‌کنند یا اینکه پیش‌تر وی‌باکس‌‌هایی را پس‌انداز کرده‌اند. اما این موضوع شاید برای کاربرانی که پس از بیانیه قبلی تمامی پول‌های خود را خرج کرده‌اند دشوار باشد.

فصل دوم بازی Fortnite: Battle Royale هفته آینده در تاریخ ۲۰ فوریه (۱ اسفندماه) خاتمه می‌یابد. در این حین کاربران می‌توانند پوشش‌ها و آیتم‌های ظاهری را که با حال‌و‌هوای ولنتاین طراحی شده است به دست آورند؛ البته گفتنی است که شاید برای ملحق شدن به حالت محدود Shooting Test کمی دیر باشد. همچنین دارندگان اشتراک Playstation Plus هم اکنون می‌توانند از بسته رایگان آیتم‌های ظاهری روی پلی‌استیشن 4 بهره‌مند شوند.

علاوه بر سیزن جدید، اپیک گیمز برنامه‌های زیادی برای آینده Fortnite: Battle Royale در نظر دارد؛ طوری که چندی پیش سازندگان از حالت محدودی خبر داده‌اند که شامل رویداد ۵۰ در مقابل ۵۰ نفر می‌شود. در آن سو اپیک گیمز قصد دارد اسلحه SMG را نیز از بازی حذف کند، اما باز احتمال دارد که در آینده شاهد بازگشت آن باشیم.

بازی Fortnite هم‌اکنون برای ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی در دسترس است و برای اطلاع از تریلرها و خبرهای پیشین میتوانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده