نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

پوستر جدید فیلم Ready Player One به فیلم های دهه ۸۰ میلادی اشاره می کند

کمپانی برادران وارنر اخیرا پوستر جدیدی از فیلم Ready Player One را منتشر کرده است که به فیلم‌هایی دهه ۸۰ میلادی اشاره می‌کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر پوستر جدیدی از فیلم مورد انتظار «بازیکن شماره یک آماده» را منتشر کرده است. این پوستر توسط پل شیپر، هنرمند برجسته و طراح پوستر فیلم‌هایی چون فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) و فیلم Doctor Strange (دکتر استرنج)، طراحی و منتشر شده و او برای طراحی پوستر جدید فیلم Ready Player One از فیلم‌هایی دهه ۸۰ میلادی الهام گرفته است. در ماه آذر امسال، اولین پوستر این فیلم منتشر شد که به علت اشتباه طراح آن در اندازه‌گیری طول پای سمت راست شخصیت اصلی فیلم، این پوستر به یکی از سوژه‌های داغ رسانه‌های اجتماعی تبدیل شد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Ready Player One Poster

ماه آذر امسال، کمپانی برادران وارنر دومین و جدیدترین تریلر فیلم Ready Player One را منتشر کرد. این فیلم داستان وید اوون واتس (و آواتار Parzival در دنیای OASIS) با بازی تای شرایدن، را روایت می‌کند که به‌دنبال یافتن Easter Egg به‌جا مانده از جیز هالیدی با بازی مارک رایلنس، است که خالق دنیای واقعیت مجازی OASIS است و باید سه کلید منحصربه‌فرد در دنیای گسترده OASIS را پیدا کند تا جایزه بزرگ و ثروت عظیم هالیدی را به‌دست بیاورد. واتس در این ماجراجویی با Art3mis با بازی اولیویا کوک، همراه می‌شود و در این راه باید با نولان سورنتو با بازی بن مندلسون و گروه IOI مبارزه کند.

کارگردانی فیلم Ready Player One بر عهده استیون اسپیلبرگ بوده است و زک پن و اریک ایسن نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. کار ساخت موسیقی فیلم Ready Player One نیز بر عهده آلن سیلوستری خواهد بود. این فیلم اقتباسی از کتابی به همین نام اثر ارنست سلین است. تای شرایدن، اولیویا کوک، بن مندلسون، سایمون پگ، تی جی میلر و مارک رایلنس، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Ready Player One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم قرار است دارای محتوای واقعیت مجازی نیز باشد. همچنین فیلم Ready Player One درجه سنی PG-13 را نیز از سازمان MPAA دریافت کرده است.

فیلم Ready Player One برای اکران در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۱۸ (۹ فروردین ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم علمی‌تخیلی در ابتدا قرار بود در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود؛ اما اوایل این ماه کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که این فیلم قرار است یک روز زودتر اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده