نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۶

تریلر جدید فیلم Ready Player One منتشر شد

کمپانی برادران وارنر دومین و جدیدترین تریلر فیلم Ready Player One را منتشر کرد که در آن شاهد حضور افتخاری شخصیت‌های دنیای بازی‌های مختلف هستیم.

همانطور که کمپانی برادران وارنر وعده داده بود، این کمپانی شب گذشته دومین تریلر فیلم مورد انتظار بازیکن شماره یک آماده (Ready Player One) را منتشر کرد. در تریلر جدید این فیلم شاهد تصاویر مختلفی از دنیای فیلم هستیم و همچنین تصاویر اکشن متعددی نیز نمایش داده می‌شود، اما شاید مهم‌ترین بخش این تریلر را بتوان حضور شخصیت‌های دنیای بازی‌های مختلف در این تریلر دانست که ظاهرا قرار است حضور افتخاری و کوتاهی را در فیلم Ready Player One داشته باشند. در این تریلر شاهد حضور شخصیت تریسر از بازی Overwatch، شخصیت چون-لی از بازی Street Fighter و شخصیت‌های مختلف دیگری از بازی‌های دیگر هستیم. در دقیقه ۱:۵۹ این تریلر، شاهد گروهی از شخصیت‌های مختلف و محبوب هستیم که آماده یک نبرد حماسی می‌شوند. شخصیت ریو، یکی دیگر از شخصیت‌های بازی Street Fighter نیز در این تصویر قابل مشاهده است و شخصیت Battletoads نیز حضور دارد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

برای دانلود تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید

تابستان امسال و در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو، برادران وارنر اولین تریلر فیلم Ready Player One را منتشر کرده بود. در این تریلر نیز شاهد حضور شخصیت‌هایی مثل آیرون جاینت و هارلی کوئین بودیم که ظاهرا دنیای فیلم بسیار بزرگ‌تر از چیزی است که انتظار آن را داشتیم. این فیلم داستان وید اوون واتس (و آواتار Parzival در دنیای OASIS) با بازی تای شرایدن، را روایت می‌کند که به‌دنبال یافتن Easter Egg به‌جا مانده از جیز هالیدی با بازی مارک رایلنس، است که خالق دنیای واقعیت مجازی OASIS است و باید سه کلید منحصربه‌فرد در دنیای گسترده OASIS را پیدا کند تا جایزه بزرگ و ثروت عظیم هالیدی را به‌دست بیاورد. واتس در این ماجراجویی با Art3mis با بازی اولیویا کوک، همراه می‌شود و در این راه باید با نولان سورنتو با بازی بن مندلسون و گروه IOI مبارزه کند.

کارگردانی فیلم Ready Player One بر عهده استیون اسپیلبرگ بوده است و زک پن و اریک ایسن نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. کار ساخت موسیقی فیلم Ready Player One نیز بر عهده آلن سیلوستری خواهد بود. این فیلم اقتباسی از کتابی به همین نام اثر ارنست سلین است. تای شرایدن، اولیویا کوک، بن مندلسون، سایمون پگ، تی جی میلر و مارک رایلنس، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Ready Player One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم قرار است دارای محتوای واقعیت مجازی نیز باشد.

فیلم Ready Player One در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۱۳۹۷) به روی پرده خواهد رفت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده