// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰

انتشار بروزرسانی بازی کلماتیک با محوریت رقابت دوستان

بروزرسانی بازی کلماتیک،‌ ساخته استودیوی اردیبهشت با محوریت پلتفرم پویزی، محصول تیم رباتیک دانشگاه آزاد قزوین و ویژگی دعوت از دوستان و رقابت در لیگ منتشر شد.

ماه گذشته بود که استودیوی اردیبهشت بعد از پیروزی در جشنواره بین‌المللی بازی‌های موبایل در منطقه خاورمیانه، اقدام به انتشار بازی بسیار جذاب کلماتیک کرد. بازی کلماتیک، محصولی باکیفیت با موضوع اتصال حروف به یکدیگر است که در نهایت تبدیل به کلمه‌ای برای عبور از مراحل می‌شود. این بازی نوع جدیدی از بازی‌های حدس کلمات است که داستان ماجراجویی‌های مادربزرگ و پدربزرگ را در اقصی نقاط جهان روایت می‌کند. با وجود مراحل متنوع در کلماتیک، اکنون بروزرسانی جدیدی با محوریت پلتفرم پویزی، محصولی از تیم رباتیک دانشگاه آزاد قزوین، منتشر شده که رنگ و بوی متفاوتی را به کلماتیک داده است. پویزی پلتفرمی بومی برای اجتماعی کردن بازی‌های موبایل است که از طریق تلگرام امکانات جدیدی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. با انتشار بروزرسانی جدید بازی کلماتیک، بازیکنان می‌توانند از طریق تلگرام در بات پویزی ثبت‌نام کنند و سپس با دعوت از دوستان خود، با آنها رقابت کنند. بازی کلماتیک پیرامون داستان سرایی یک مادربزرگ برای نو‌ه‌اش از دوران جوانی و سفرهایش به ایران و خارج از ایران می‌گذرد.

اما جذاب‌ترین ویژگی‌ بازی کلماتیک امکان رقابت است که شما می‌توانید با ثبت نام در لیگ کلماتیک رقابتی جذاب را با دوستان و دیگر بازیکنان تجربه کنید. به لطف موتور گرافیکی یونیتی، کلماتیک از لحاظ طراحی و رنگ‌‌ها زیبا به نظر می‌رسد و در طول بازی، با محیط‌های متنوع و لذت‌بخش روبه‌رو خواهید شد.

بازی کلماتیک

از دیگر ویژگی‌های بروزرسانی جدید کلماتیک می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

    • اضافه شدن جدول رده بندی به لطف سرویس پویزی
    • دعوت از دوستان برای دریافت سکه رایگان
    • اضافه شدن نزدیک به ۳۰۰ مرحله جدید
    • طراحی رابط کاربری جدید
    • نقشه جدید و افزایش انیمیشن‌ها در نقشه

بازی کلماتیک در حال حاضر به صورت رایگان برای اندروید از طریق کافه بازار منتشر شده است که می‌توانید از پایین آن را دانلود کنید:

تماشا در آپارات

دانلود بازی اندروید کلماتیک


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده