نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵

خالق Cyberpunk 2077 از آوردن سبک Pen and Paper RPG به بازی‌های ویدیویی می‌گوید

مایک پاند‌اِسمیت، خالق بازی Cyberpunk 2077 در مصاحبه اخیر خود توضیح داد که چرا حالا زمان مناسبی برای تبدیل سبک Pen and Paper RPG به بازی‌های ویدیویی است.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که مایک پاند‌اِسمیت، خالق بازی Cyberpunk 2077 صحبت‌هایی را درباره چالش‌های آوردن دنیای غنی سایبرپانک به دنیای بازی‌های ویدیویی ارائه کرده است.

روزنامه‌ی اسپانیایی El Pais و کمپانی ودافون یک مجموعه مصاحبه با بسیاری از کسانی که پروژه‌های در دست ساخت آنها نشان‌دهنده تغییرات آینده بشریت است، انجام داده‌اند و مایک پاند‌اسمیت نیز در میان مصاحبه‌شوندگان بود و کمی درباره تاریخچه بازی Cyberpunk 2020 و موارد دیگر صحبت کرد. متن این مصاحبه به زبان اسپانیایی بوده است، اما شخصی یک ترجمه نه‌چندان جالب از آن در ردیت به اشتراک گذاشته است.

مایک پاند‌اسمیت این‌گونه صحبت خود را آغاز کرد که داستان درباره مردمانی معمولی است که از تکنولوژی روز برای مبارزه با افرادی که در راس قدرت هستند، استفاده می‌کنند. یک درصد از نقش فناوری در داستان این است که مردم را قادر می‌سازد تا در برابر حاکمین تحولی در مبارزه داشته باشند.

او همچنین اعلام کرد که آنها پیش از این می‌خواستند تا یک بازی ویدیویی نقش آفرینی بین سال‌های ۱۹۸۶ تا ۱۹۸۷ بسازند، اما با دو مشکل مواجه شدند؛ اولین مشکل فقدان فناوری لازم برای ساخت یک جهان زنده مملو از NPCها و خیابان‌های پر رفت و آمد بود و مشکل دیگر این بود که آنها به دنبال شریکی بودند که چشم‌انداز خود را از دنیای سایبرپانک به اشتراک بگذارد.

اگرچه پاند‌اسمیت درباره استودیو CD Projekt Red و بازی در حال توسعه آنها صحبت زیادی نکرد، اما به صحنه‌های مرگ و میر و بدن‌های بی جان موجود در تریلر بازی Cyberpunk 2077 اشاره داشت. با این حال هنوز مشخص نیست که او به تریلر اصلی بازی که در سال ۲۰۱۲ شاهد آن بودیم اشاره می‌کند یا اینکه این صحبت‌ها مربوط به تریلری است که در آینده به نمایش در می‌آید.

استودیو سی دی پراجکت رد در نمایشگاه E3 2018 حضور خواهد داشت و شایعاتی مطرح شده است که این استودیو یک نسخه نمایشی از بازی Cyberpunk 2077 را پشت درهای بسته به مطبوعات نشان می‌دهد و در نمایشگاه نیز شاهد یک تریلر جدید از بازی خواهیم بود. نمایشگاه E3 2018 از تاریخ ۱۲ ژوئن تا ۱۴ ژوئن (بازه زمانی ۲۲ خرداد تا ۲۴ خرداد) در شهر لس آنجلس، ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد شد. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع VG24 7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده