نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۰

استودیو CD Projekt Red در نمایشگاه E3 2018 حضور دارد

به‌تازگی نام استودیو سی‌دی پراجکت رد در میان کمپانی‌های شرکت کننده در نمایشگاه E3 2018 لیست شده است که از حضور آنها در این نمایشگاه حکایت می‌کند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا استودیوی مشهور لهستانی CD Projekt Red، سازنده مجموعه بازی‌های Witcher و بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077، در نمایشگاه E3 2018 حضور خواهد داشت. به‌تازگی وب‌سایت نمایشگاه E3 با لیست «کمپانی‌های شرکت‌کننده» بروز شده است و در این لیست نام‌های بزرگی نظیر سی دی پراجکت رد، کونامی، مایکروسافت، نینتندو، سگا، سونی، اسکوئر انیکس و تیک-تو به چشم می‌خورد.

به طور قطع حضور استودیو سی‌دی پراجکت رد در یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای گیمینگ سال جای تعجب ندارد؛ چرا که این استودیو در سال‌های گذشته هم برای تبلیغ بازی‌ها، گفتگو با روزنامه‌نگاران و برگزاری نشست‌های تجاری در نمایشگاه E3 حضور داشته است. این استودیو تا به حال اطلاعیه‌ای از برنامه‌های خود برای نمایشگاه E3 2018 منتشر نکرده است، اما لازم به گفتن نیست که ما برای انتشار اخبار و نمایش‌های بازی Cyberpunk 2077 هیجان‌زده‌ هستیم.

CD Projekt Red

در ماه ژانویه حساب توییتر بازی Cyberpunk 2077 برای اولین بار در چهار سال گذشته شروع به کار کرد که باعث شد بعضی از بازیکنان گمان کنند که به‌زودی خبرهایی از این بازی مورد انتظار منتشر خواهد شد. این بازی در ابتدا در سال ۲۰۱۲ با یک تریلر که از انتشار بازی در سال آینده خبر می‌داد، معرفی شد. تنها چیزی که می‌توانیم بگوییم این است که زمان زیادی را برای انتشار خبرهایی از بازی منتظر بوده‌ایم.

استودیو سی‌دی پراجکت رد در نظر دارد تا در کنار بازی Cyberpunk 2077 و پشتیبانی مستمر از بازی Gwent، یک بازی نقش‌آفرینی با کیفیت ساخت AAA را در بازه زمانی سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ منتشر کند. اگر فکر می‌کنید که سی‌دی پراجکت درباره بازی Cyberpunk 2077 صرفا کم حرف بوده، سخت در اشتباه هستید؛ زیرا این استودیو هیچ چیزی درباره این بازی جدید اعلام نکرده است.

طبق گفته استودیو CD Projekt Red، بازی Cyberpunk 2077 یک داستان خطی طراحی‌شده برای بزرگسالان را ارائه می‌دهد و وقایع آن در کلان‌شهر نایت سیتی اتفاق می‌افتد. این بازی دارای عناصر سندباکس و برخی از عناصر بازی‌های چندنفره خواهد بود؛ اگرچه سی‌دی پراجکت می‌گوید که این بازی یک «نقش آفرینی واقعی» است و به طور قطع یک تیراندازی چندنفره نخواهد بود. در حالی که تا به حال پلتفرم‌های بازی مشخص نشده است، اما طبق اعلام استودیو سازنده، بازی احتمالا برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

نمایشگاه E3 2018 از تاریخ ۱۲ ژوئن تا ۱۴ ژوئن (بازه زمانی ۲۲ خرداد تا ۲۴ خرداد) در شهر لس آنجلس، ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد شد. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده