نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

شایعه: زک اسنایدر از دنیای سینمایی دی سی اخراج شده است

طبق شایعات منتشر شده، زک اسنایدر در سال گذشته میلادی از دنیای سینمایی دی سی (DC) اخراج شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خبرها و شایعاتی مبنی بر اخراج زک اسنایدر از دنیای سینمایی و فیلم‌های کمپانی دی سی کامیکس شنیده می‌شود. جاش ال. دیکی، خبرنگار و ویراستار سابق ورایتی و کنونی Mashable، اطلاعات جدیدی را از اتفاقاتی که در سال گذشته میلادی در دنیای سینمایی و فیلم‌های دی‌سی و کمپانی برادران وارنر رخ داد، به اشتراک گذاشته است. طبق گفته دیکی، اوایل ماه خرداد امسال بود که زک اسنایدر، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Man of Steel (مرد پولادین)، فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) و فیلم Justice League (لیگ عدالت) در دنیای دی‌سی، اعلام کرد به علت خودکشی دخترش در ماه مارس و مشکلات خانوادگی، از ادامه کارگردانی فیلم Justice League انصراف داده است و از آن زمان او دیگر نقشی را در این دنیای سینمایی و کمپانی دی‌سی بر عهده ندارد. 

با این حال، دیکی اطلاعات بیشتری را در این رابطه منتشر نکرده است، اما اسنایدر در حال حاضر دیگر هیچ نقشی را در فیلم‌های دنیای دی‌سی ندارد و در واقع او حدود یک سال است که از این سمت اخراج شده است. در طول سال گذشته میلادی خبرها و شایعات زیادی در این رابطه منتشر شده بود و حتی بسیاری اعتقاد داشتند که کمپانی دی‌سی کامیکس و اسنایدر راه خود را از یکدیگر جدا کرده‌اند. این خبر همچنین نشان می‌دهد که چرا نسخه اسنایدر کات فیلم Justice League قرار نیست منتشر شود؛ چرا که احتمالا این نسخه اصلا وجود ندارد و اسنایدر نیز مدت‌ها است که دیگر نقش اجرایی را در این مجموعه در اختیار ندارد. بدین ترتیب تلاش سه ماهه طرفداران برای انتشار این نسخه از فیلم Justice League احتمالا در نهایت بی‌نتیجه خواهد ماند.

با این حال، اسنایدر همچنان به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم Aquaman (آکوامن)، فیلم Wonder Woman 2 (زن شگفت‌انگیز ۲) و فیلم Suicide Squad 2 (جوخه انتحار ۲) حضور خواهد داشت، اما او که نقش مهمی را در انتخاب و استخدام بازیگرانی چون جیسون موموآ در نقش آرتور کوری ملقب به آکوامن و گل گدوت پرنسس دایانا ملقب به زن شگفت‌انگیز داشته است، دیگر قرار نیست نقش محوری و اجرایی را در این فیلم‌ها داشته باشد و در حال حاضر تنها نام او به‌عنوان یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم‌ها در پایان آن نمایش داده خواهد شد. با این وجود، ممکن است که اسنایدر به‌زودی از این سمت نیز کنار گذاشته شود و در نهایت رسما کار او با این مجموعه به پایان برسد.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده