نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵

بازی Hello Neighbor برای نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 نیز منتشر خواهد شد

کمپانی تاینی‌بیلد گیمز در جریان لایو استریم اخیر خود با انتشار یک تریلر جدید اعلام کرد که بازی Hello Neighbor در سال ۲۰۱۸ برای نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن 4 نیز منتشر خواهد شد.

در جریان یک رویداد لایو استریم ویژه برای نینتندو سوییچ، کمپانی تاینی بیلد گیمز با انتشار یک تریلر کوتاه از بازی ترسناک و مخفی‌کاری Hello Neighbor اعلام کرد که این بازی به کنسول‌های نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 نیز راه می‌یابد.

اگر با بازی Hello Neighbor آشنایی ندارید باید بگوییم که هدف شما در این بازی ساده است: به صورت مخفیانه وارد خانه همسایه مرموز خود شوید و با ورود به زیرزمین پرده از راز او بردارید. هوش مصنوعی بازی بر‌ اساس اعمال بازیکنان دچار تغییر و تحول می‌شود؛ بنابراین ممکن است در طول مسیر با تله‌های غیرمنتظره‌ای روبه‌رو شوید که پیش از این در مسیر یادشده شاهد آن نبودید. ورود به زیرزمین همسایه آنچنان که به نظر می‌رسد هم آسان نخواهد بود و پیش از دسترسی به زیرزمین باید اهداف مختلفی را تکمیل کنید. اگر همسایه شما را گیر بیندازد و شما به اندازه کافی سریع نباشید که بتوانید فرار کنید، به نقطه آغازین باز می‌گردید و از ابتدا باید برای ورود به خانه تلاش کنید.

در حال حاضر بازی Hello Neighbor در پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است و در سال جاری میلادی با قیمت ۳۹.۹۹ دلار برای نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. این بازی در بررسی زومجی نمره ۳ را دریافت کرد که گوشه‌ای از این بررسی به شرح زیر است:

طراحی هوشمندانه‌ی مراحل چیزی است که هیچ اثری از آن در Hello Neighbour دیده نمی‌شود. بازی با معماهای مضحکش در همان ساعت اول گیمر را از خود می‌راند و حتی اگر از پس آن‌ها گذشتید، مشکلات فنی گیم‌پلی، هوش مصنوعی ساده‌لوح و گنگ بودن بیش از حد داستان قطعا این بازی را برایتان تجربه‌ی زجرآوری تبدیل می‌کند.

اگر دیگر بازی‌های معرفی‌شده در لایو استریم کمپانی تاینی‌بیلد گیمز را از دست داده‌اید، باید بگوییم که این ناشر بازی‌هایی نظیر بازی The Final Station، بازی Party Hard، بازی Punch Club، بازی Streets of Rogue و بازی ClusterTruck را نیز برای نینتندو سوییچ معرفی کرده است که در سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.

دانلود از وب‌سایت آپارات

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده