نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵

ویدیو تبلیغاتی جدید پلی استیشن 4 با محوریت بازی‌های این کنسول

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی یک تبلیغ تلویزیونی جدید از پلی‌استیشن 4 منتشر کرده است که برخی از بازی‌های این کنسول نظیر بازی God of War را به تصویر می‌کشد.

در تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم که بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی یک تبلیغ تلویزیونی جدید برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر ساخته است. این ویدیو در قالب یک تبلیغ تلویزیونی کوتاه است که تعدادی از بازی‌های این کنسول نظیر بازی Star Wars Battlefront II، بازی Far Cry 5، بازی God of War و بازی Call of Duty: WWII را به نمایش در می‌آورد.

این تبلیغ تلویزیونی با یکی از شعارهای مورد علاقه پلی‌استیشن خاتمه می‌یابد و ادعا می‌کند که کنسول پلی‌استیشن 4 «بهترین مکان برای بازی» است. شما می‌توانید این ویدیو را در انتهای مطلب مشاهده کنید.

در دیگر اخبار مرتبط با بازی God of War متوجه شدیم که استودیو سانتا مونیکا مینی گیم جدیدی را منتشر کرده است که حالتی اولد اسکول و قدیمی دارد و کاربران پس از اتمام آن می‌توانند تصاویر هنری جدیدی از بازی مشاهده کنند و باری دیگر با کریتوس و آترئوس همراه شوند. چندی قبل طراح بازی God of War به ادعاهای پیرامون کاهش گرافیک بازی واکنش نشان داد و اندکی قبل در اوایل بهمن‌ماه کمپانی سونی به تمام شایعات پیرامون تاریخ انتشار بازی خاتمه داد و رسما تاریخ انتشار بازی را سی و یکم فروردین (۲۰ آوریل ۲۰۱۸) اعلام کرد. تا زمان انتشار این بازی می‌توانید با مقاله «دفتر خاطرات: از المپوس تا میدگارد با God of War» مروری بر خاطرات‌تان از این مجموعه محبوب و قدیمی داشته باشید و با مقاله «نگاهی ویژه به تغییرات برجسته بازی God of War» تغییرات نسخه جدید بازی و دلایل ایجاد آن را بیشتر بشناسید.

شما می‌توانید تبلیغ تلویزیونی جدید پلی‌استیشن 4 را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده