نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۲۴

ویدیوی جدید فیلم Alita: Battle Angel منتشر شد [The Game Awards 2018]

در حاشیه مراسم The Game Awards 2018، ویدیوی جدیدی از فیلم Alita: Battle Angel منتشر شده که در آن شاهد مبارزات آلیتا با دشمنانش هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در حاشیه مراسم The Game Awards 2018، ویدیوی جدیدی از فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ) منتشر شده است. در رویداد The Game Awards امسال شاهد حضور رزا سلزار و کریستف والتس بودیم که در طول آن برنده جایزه بهترین اجرای بازی را که به راجر کلارک برای اجرای شخصیت آرتور مورگان در بازی Red Dead Redemption 2 رسید، معرفی کردند. پیش از آن، ویدیوی جدیدی از این فیلم منتشر شد که در آن شاهد مبارزه آلیتا با دیگر دشمنان رباتیک خود بودیم که در طول این مبارزه او با شخصیت ایزا گونزالس مبارزه می‌کند و در ادامه او را شکست نیز می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

رزا سلزار، کریستف والتس، ماهرشالا علی، اد اسکرین، لانا کاندر، میشل رودریگز، جکی ارل هیلی، ایزا گونزالس، کین جانسون، جرج لندبورگ جونیور و مارکو زارور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Alita: Battle Angel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده رابرت رودریگز بوده است و جیمز کامرون نیز به‌عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور دارد. داستان فیلم Alita: Battle Angel در دنیایی پسا-رستاخیزی و حول محور دختری سایبورگ به نام آلیتا می‌گذرد که به طور کامل حافظه خود را از دست داده است و یک دکتر سایبرنتیک او را در توده‌ای زباله پیدا می‌کند و پس از بازسازی، مسئولیت مراقبت از او را به عهده می‌گیرد. او تنها یک چیز را به خاطر دارد و آن سایبورگ افسانه‌ای هنرهای رزمی پانزر کونست است که به همین سبب او تبدیل به یک شکارچی جایزه‌بگیر می‌شود.

فیلم Alita: Battle Angel برای اکران در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم اقتباسی از یک مانگا ژاپنی به‌نام Battle Angel Alita (آلیتا فرشته جنگ) اثر یوکیتو کیشیرو است. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده