// پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۶

رویداد زمستانه Winter Wonderland بازی Overwatch معرفی شد

کمپانی بلیزارد با انتشار ویدیویی جدید از بازی Overwatch از برگزاری رویداد سالیانه و زمستانی این بازی یعنی Winter Wonderland خبر داد.

در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که رویداد سالیانه بازی Overwatch یعنی Winter Wonderland هفته آینده در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد و اوایل ژانویه به اتمام می‌رسد. سازنده این بازی یعنی کمپانی بلیزارد (Blizzard) با انتشار ویدیویی در حالی که تاریخ دقیق برگزاری این رویداد را برملا می‌کند، نقشه Blizzard World را نشان می‌دهد که با حال و هوای جشن کریسمس تزئین شده است.

در رویداد زمستانی سال گذشته اورواچ شاهد باس فایت جدیدی در بخش Brawl با نام Mei’s Yeti Hunt بودیم و در آن سو همچنین نظاره‌گر بازگشت Snowball Offensive بودیم که مربوط به کاراکتر Mei و بخش براول می‌شد. ماموریت یاد شده شامل تیمی ۵ نفره از کاراکتر‌های Mei بود که در مقابل Winston قرار می‌گرفت. البته از آنجا که نام این رویداد شکار هیولای سفید رنگ زمستانی بود، کاراکتر وینستون را با لباس این هیولا دیدیم. این رویداد در واقع قصد داشت یک تجربه مشابه به Evolve و Friday the 13th را به کاربران القا کند؛ از این رو احتمال دارد که در رویداد سال جاری نیز شاهد رویدادی بر پایه کاراکتر Mei و بازگشت محتویات گذشته باشیم.

همانطور که می‌دانید رویدادهای جدید اورواچ به همراه لباس‌ها یا همان اسکین (Skin) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. از طرفی این رویداد سالیانه به کاربران اجازه می‌دهد که باری دیگر شانس خود را برای دریافت اسکین‌هایی قدیمی که در گذشته دریافت نکرده بودند امتحان کنند. از رویداد سال گذشته تا به امروز کمپانی بلیزارد محتویات زیادی را برای این بازی توسعه داده است که در این راستا شاهد اضافه شدن کاراکتر‌هایی همچون Brigitte ،Wrecking Ball و Ashe بودیم. احتمال دارد که کمپانی بلیزارد برای آخرین کاراکتر‌های خود جلوه‌های ظاهری جدیدی را در نظر گرفته باشد.

در کنار اضافه شدن کاراکتر اَش،‌ کمپانی بلیزارد آپدیتی برای بازی Overwatch منتشر کرد که روی بهبود عملکرد او تمرکز داشت و در آن سو برخی از ایرادات کوچک او را برطرف کرد. همچنین سیستمی در این بازی پیاده شده است که روند خریداری کردن آیتم‌های ظاهری را به طور جدی بررسی می‌کند. این موضوع از جایی شروع شد که دولت ایالات متحده و استرالیا در حال بررسی لوت باکس‌های (Loot Box) بازی‌های ویدیویی هستند.

رویداد زمستانی Winter Wonderland بازی Overwatch از تاریخ ۱۱ دسامبر الی ۲ ژانویه (۲۰ آذر الی ۱۲ دی ماه) در اختیار بازیکنان این بازی شوتر قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید ویدیو جدید کمپانی بلیزارد را نیز مشاهده کنید و خود را با محتویات سال نو میلادی این بازی آشنا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Overwatch در زومجی نمره ۱۰ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بلیزارد با خلق Overwatch نشان داد که هرگز کیفیت بازی‌های خود را فدای هیچ عامل دیگری نمی‌کند. اورواچ ترکیبی ایده‌آل از تمامی المان‌هایی است که می‌توانند یک بازی را تبدیل به شاهکار کنند. در راس این المان‌ها گیم‌پلی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده بازی حضور دارد و دیگر ویژگی‌های بازی مثل گرافیک و جلوه‌های صوتی هم به خوبی هم راستا با گیم‌پلی آن قرار می‌گیرند و به کمک هم تجربه‌ای ناب از یک شوتر اول شخص چندنفره فراهم می‌کنند. 

نظرات خود را در مورد رویداد جدید این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده