// چهار شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

آپدیت جدید بازی Overwatch منتشر شد؛ قهرمان Ashe در دسترس قرار گرفت

آپدیت جدید بازی Overwatch نه تنها تغییراتی را در بازی به وجود می‌آورد و باگ‌ها را رفع می‌کند، بلکه تازه‌ترین قهرمان این بازی یعنی Ashe را در دسترس قرار می‌دهد.

بازی Overwatch از زمان عرضه در سال ۲۰۱۶ روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، همواره مورد حمایت و پشتیبانی کمپانی Blizzard Entertainment (بلیزارد اینترتینمنت) بوده است و این کمپانی با ارائه آپدیت‌های متعدد قدم در جهت بهبود بازی مذکور برداشته‌ است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، در آپدیت 1.30 بازی Overwatch که حکم تازه‌ترین بروز‌رسانی این بازی را دارد، شخصیت‌ها و نقشه‌ها دچار تغییر می‌شوند، باگ‌ها رفع می‌شوند و شخصیت Ashe که مدتی پیش معرفی شد، به بازی اضافه می‌شود.

علی‌رغم قرار گرفتن شخصیت اش در جمع قهرمانان بازی اورواچ و افزایش تعداد آن‌ها به ۲۹ شخصیت، این قهرمان تا دو هفته پس از در دسترس قرار گرفتن در حالت Competitive Play قابل استفاده نیست. قهرمان Ashe مدتی پیش در جریان رویداد BlizzCon 2018 (بلیزکان 2018) با انتشار یک انیمیشن کوتاه معرفی شد. این شخصیت که در کلاس Damage قرار می‌گیرد، اسلحه‌ای نیمه‌خودکار به نام Viper در اختیار دارد که با استفاده از آن می‌تواند شلیک‌های سریع داشته باشد و به‌واسطه دوربین آن می‌توانید دقیق‌تر شلیک کند. تفنگ دولول به دشمنانی که در فاصله نزدیک قرار دارند، صدمه بالایی وارد می‌کند و با پرتاب دینامیت دشمنان آتش می‌گیرند و به مرور سطح سلامتی آن‌ها کاش می‌یابد. شخصیت B.O.B (باب) که در انیمیشن کوتاه Reunion معرفی شد، حرکت آلتیمیت اش محسوب می‌شود که دشمنان را به هوا پرتاب کرده و سپس به آن‌ها شلیک می‌کند.

آپدیت جدید بازی Overwatch تغییرات اساسی و بزرگ شخصیت‌های قابل بازی را که پیش از این در بخش Public Test Region تست شده‌اند، در بازی اعمال می‌کند. اولین تغییر به وجود آمده در بازی مذکور، یکسان‌سازی ارتفاع پرش تمامی شخصیت‌ها است که به دلیل این امر هیچ‌یک از قهرمانان بازی پرش بالاتر یا پایین‌تر از دیگری نخواهد داشت. همچنین قدرت آلتیمیت شخصیت Mercy و سرعت شارژ شدن آن افزایش یافته است. تغییرات اعمال شده در قهرمان Reaper باعث شده است که این شخصیت انتخاب مناسب‌تری برای مبارزات نزدیک باشد. علاوه بر این اسلحه اصلی شخصیت Symmetra نرخ آتش سریعتری خواهد داشت که نتیجه آن بهبود مبارزات این قهرمان است. در این بین اما شخصیت Roadhog بیشترین تغییرات را به خود دیده است و Chain Hook، Scrap Gun و Whole Hog متحول شده‌اند. برای آگاهی از تغییرات اعمال شده در شخصیت‌‌های Mercy، Reaper، Symmetra و Roadhog، بروزرسانی‌های نقشه و باگ‌های رفع شده می‌توانید به صفحه مربوطه در وب‌سایت رسمی بازی Overwatch مراجعه کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده