نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸

همکاری دوباره سیرشا رونان با وس اندرسون در فیلم The French Dispatch

سیرشا رونان به جمع بازیگران فیلم The French Dispatch اضافه شد تا بار دیگر او در این فیلم با وس اندرسون همکاری کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم The French Dispatch (گزارش فرانسوی) تایید و اعلام شده است. در یک مصاحبه ویدیویی که به مناسبت اکران گسترده فیلم Mary Queen of Scots (ماری، ملکه اسکاتلند) در ایام کریسمس انجام شده بود، سیرشا رونان تایید کرد که به جمع بازیگران این فیلم که جدیدترین فیلم وس اندرسون است، اضافه شده است. رونان بیشتر برای بازی در فیلم Lady Bird (لیدی برد) شناخته می‌شود که برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر زن نیز شده بود و همچنین او برای بازی در این فیلم جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش زن در یک فیلم موزیکال یا کمدی را دریافت کرده است. پیش از این رونان و اندرسون در فیلم The Grand Budapest Hotel (هتل بزرگ بوداپست) با یکدیگر همکاری کرده بودند.

Wes Anderson

اتفاقات فیلم The French Dispatch در قرن بیستم میلادی و در شهر پاریس جریان دارد که این فیلم داستان نامه‌ی عاشقانه به خبرنگارانی که در یک شعبه روزنامه آمریکایی در شهر پاریس قرار دارند، را روایت می‌کند. در ابتدا گفته می‌شد که این فیلم قرار است یک فیلم موزیکال باشد، اما در حال حاضر به‌ نظر می‌رسد که این خبر درست نبوده و فیلم The French Dispatch قرار نیست یک فیلم موزیکال باشد. علاوه بر رونان، تاکنون حضور بازیگران دیگری از جمله فرانسیس مک‌دورمند، بیل مری، تیلدا سوئینتن، تیموتی شالامی، بنیسیو دل تورو، متیو آمالریک، جفری رایت، لئا سیدو و لوئیس اسمیت، نیز در این فیلم تایید و اعلام شده است. نکته جالب این است که رونان پیش از این در فیلم Lady Bird و فیلم Little Women (زنان کوچک) با شالامی نیز هم‌بازی بوده است و این فیلم، سومین همکاری این دو بازیگر است.

علاوه بر فیلم Lady Bird، رونان دو بار دیگر و برای بازی در فیلم Brooklyn (بروکلین) و فیلم Atonement (تاوان) نیز نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود. فیلم Little Women نیز جدیدترین فیلم رونان است که قرار است در سال آینده اکران شود. او همچنین اخیرا به کیت وینسلت در فیلم Ammonite اضافه شده است. مدتی می‌شود که فیلمبرداری و تولید فیلم The French Dispatch آغاز شده است، اما این فیلم هنوز تاریخ اکرانی ندارد و گفته می‌شود که این فیلم احتمالا در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد. 


منبع Indiewire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده