// شنبه, ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵

پوسته رایگان بازی The Last of Us Part II در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار گرفت

استودیو ناتی داگ به‌تازگی پوسته پویا و جدیدی را از بازی The Last of Us Part II برای کاربران پلی استیشن 4 منتشر کرده است.

از E3 2018 تا به امروز اخبار خاصی از بازی The Last of Us Part II منتشر نشده است و می‌توان این بازی را مورد انتظارترین بازی برای کاربران پلی استیشن 4 دانست. با این حال به‌نظر می‌رسد استودیو ناتی داگ، سازنده بازی The Last of Us Part II، مخاطبان خود را در تعطیلات سال نو میلادی فراموش نکرده است.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، یک پوسته پویا جدید از بازی The Last of Us Part 2 در فروشگاه پلی استیشن برای کاربران PS4 در دسترس قرار داده شده است. کاربرانی که حساب کاربری آمریکا دارند می‌تواننند از اینجا پوسته رایگان بازی The Last of Us Part II را به‌حساب کاربری‌شان اضافه کنند. در جریان این پوسته پویا شاهد سوختن یک ماشین هستیم. در واقع این پوسته برگرفته از تریلر سینمایی The Last of Us Part II است که در نمایشگاه Paris Game Week 2017 منتشر شد.

با تمام این تفاسیر باید صبر کرد و ببینیم استودیو ناتی داگ در چه تاریخی این بازی را عرضه خواهد کرد. نیل دراکمن، کارگردان The Last of Us Part II، در جریان اخبار و توییت‌های مختلفی اعلام کرده است که حسابی برای این بازی هیجان‌زده‌ است و تیم سازنده تجربه‌ی شگفت‌انگیزی را برای مخاطبان تدارک دیده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده