نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۱۵

تاریخ انتشار قسمت دوم بازی Life is Strange 2 مشخص شد

در تاریخ ۴ بهمن سال جاری می‌توانید دومین قسمت از بازی Life is Strange 2 را تجربه کنید.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو دونت‌ناد که درحال توسعه‌ی بازی Life is Strange 2 است، اطلاعاتی جدید از دومین اپیزود این بازی منتشر کرده است. با توجه به آخرین اخباری که از استودیو دونت‌ناد منتشر شده، در تاریخ ۲۴ ژانویه سال ۲۰۱۹ میلادی یعنی ۴ بهمن امسال، دارندگان ایکس‌باکس وان، پی‌سی و پلی‌استیشن 4 می‌توانند دومین اپیزود از بازی Life is Strange 2 را تجربه کنند.

حدود یک ماه پیش بود که استودیو دونت‌ناد خبر از انتشار اطلاعات جدید در ماه دسامبر (آذر-دی) را داد و حالا که به این موعد مذکور رسیده‌ایم، دونت‌ناد به وعده‌ی خود عمل کرده و در کنار مشخص کردن تاریخ انتشار LiS 2، یک تریلر لایو اکشن و اولین اسکرین‌شات‌های این قسمت را هم منتشر کرده است. سازندگان بازی در کنار وعده‌ی انتشار اخبار جدید از بازی در ماه دسامبر، اعلام کردند که به‌علت اطمینان پیدا کردن از کیفیت بالای این اپیزود از بازی، آن را دیرتر از حد انتظار منتشر خواهند کرد.

جان بروک، نایب رئیس بخش نظارت بر استودیوهای کمپانی اسکوئر انیکس، در جدیدترین صحبتش به تمجید از اپیزود دوم از LiS 2 پرداخته است و بر این باور است که در این اپیزود با یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات Life is Strange 2 مواجه خواهیم شد. در صحبت‌های بروک می‌خوانیم:

Life is Strange 2 شروع قدرتمندی داشت و هنوز کیفیت اصلی خودش را رو نکرده است. دومین قسمت از این بازی قرار است یکی از بهترین لحظات این فصل را رقم بزند. فصل‌های گذشته هم لحظاتی را داشتند که بازیکنان سراسر جهان را مجذوب خود کردند و در این فصل، قسمت دوم قرار است چنین لحظه‌ای را برای بازیکنان رقم بزند.

در خلاصه‌ی داستان این قسمت آمده که شان و دنیل بالاخره به خانه‌ی پدربزرگ و مادربزرگ خود می‌رسند و هنگام رسیدن، کریس اریکسن را که در بازی The Awesome Adventures of Captain Spirit او را شناختیم ملاقات می‌کنند؛ پسری که احتمالا از قدرت‌هایی ویژه (مثل دنیل) برخوردار است. در ادامه شما را به تماشای تصاویر و تریلر جدید بازی دعوت می‌کنم؛ تریلری لایو اکشن که در آن، گنزالو مارتین (Gonzalo Martin) که وظیفه‌ی صداپیشگی شان دیاز را بر عهده دارد، نقش اصلی‌اش را ایفا کرده است.

دومین اپیزود از بازی Life is Strange 2 که قوانین (Rules) نام دارد، در ۴ بهمن راهی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی خواهد شد.

دانلود از اپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده