نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

زمان انتشار دومین قسمت از بازی Life Is Strange 2 مشخص شد

با توجه به اعلامیه استودیو دونت‌ناد، دومین اپیزود از بازی Life is Strange 2 در ماه ژانویه سال ۲۰۱۹ (دی ماه سال جاری) منتشر خواهد شد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو دونت‌ ناد، سازنده‌ی بازی Life is Strange 2 مشخص کرد که طرفداران و دارندگان این بازی، چه زمانی باید خودشان را برای تجربه‌ی دومین اپیزود آن آماده کنند. این اپیزود که قوانین (Rules) نام دارد، در ماه ژانویه سال ۲۰۱۹ میلادی (دی ماه امسال) منتشر خواهد شد. این را هم بگویم که استودیو دونت‌ناد اعلام کرده که در اواسط ماه دسامبر (آذر-دی) اطلاعاتی جدید از این اپیزود منتشر خواهد کرد.

سازندگان بازی در تازه‌ترین صحبت‌هایشان از دلایل خود برای فاصله‌‌ی زمانی نسبتا زیاد میان انتشار اپیزود اول و دوم بازی گفته‌اند:

Life is Strange یک مجموعه‌ی خیلی عزیز برای ما به‌شمار می‌رود. ما دوست نداریم که در ساختش عجله کنیم و در تحویل دادن اثری باکیفیت و پراحساس که شما بازیکنان لیاقتش را دارید، شکست بخوریم. به همین دلیل است که طی این مدت، تاریخ انتشار دومین اپیزود Life is Strange 2 را مشخص نکردیم؛ ما دوست داریم قبل از عرضه یک اثر، در جایگاهی قرار داشته باشیم که از ساخت آن به خودمان افتخار کنیم و مطمئن باشیم که بازی‌مان برای شما تا ابد مفرح خواهد بود.

ما متوجه هستیم که هواداران انتظار دارند که اپیزودهای بازی مثل قبل و به‌صورت منظم عرضه شوند اما اگر ما در روایت داستان و کیفیت، به چیزی که انتظار داریم و شما لیاقتش را دارید نرسیم، نمی‌توانیم اثرمان را با نظم و برنامه‌ای که پیش‌تر داشتیم منتشر کنیم.

اولین اپیزود از بازی Life is Strange 2 چند ماه پیش منتشر و در زومجی بررسی شد. این بازی از زومجی نمره ۷ را دریافت کرد که در خلاصه‌ی بررسی صورت گرفته از آن، موارد زیر را می‌خوانیم:

صداگذاری و موسیقی‌های قابل قبول، کارکردانیِ عالی سکانس‌ها در نقاط حساس داستان و شخصیت‌پردازی‌های مناسب، در کنار پرداختنِ آرام‌آرام سازندگان به عناصر عجیب حاضر در این ماجرای فانتزی و در عین حال باورپذیر، کاری می‌کنند که دوست‌داران سری Life is Strange، از قدم نهادن به دنیای فصل دوم آن، لذت ببرند. اما ساخته‌ی جدید دونت‌ناد اشکالاتی فنی و هنری را نیز یدک می‌کشد که کاری می‌کنند فعلا حس کنیم این قدم نهادن، باید با احتیاط زیاد انجام شود. اشکالات و موانعی که اگر سازندگان موفق به رد کردن‌شان می‌شدند، بازی یقینا می‌توانست به سطوحی بالاتر از وضع فعلی خود، دست پیدا کند.

بازی Life is Strange 2 را می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 تجربه کنید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده