نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

تریلر بین المللی فیلم Glass منتشر شد

بخش بین المللی والت دیزنی و کمپانی یونیورسال تریلر بین المللی فیلم Glass را منتشر کرده‌اند که حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Glass (گلس) منتشر شده است. کمپانی یونیورسال پیکچرز و بلوم هاوس به‌همراه کمپانی والت دیزنی که وظیفه انتشار این فیلم در دیگر کشورها را بر عهده دارد، به‌تازگی اولین تریلر بین المللی این فیلم را منتشر کرده‌اند که بیشتر تصاویر این تریلر را در دو تریلر قبلی این فیلم مشاهده کرده بودیم، اما این تریلر حاوی تصاویر جدید بسیاری نیز است که این تصاویر ممکن است بخش‌های مهمی از داستان و اتفاقات فیلم Glass را برای شما فاش کند. پیش از این اولین تریلر این فیلم در ماه تیر امسال و دومین تریلر فیلم گلس در ماه مهر امسال منتشر شده بودند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Glass در واقع دنباله فیلم Unbreakable (نشکن) محصول سال ۲۰۰۰ و فیلم Split (شکاف) محصول سال ۲۰۱۷ است که اتفاقات این فیلم پس از پایان اتفاقاتی که در فیلم Split شاهد آن بودیم، آغاز خواهد شد. بروس ویلیس در نقش دیوید دان، ساموئل ال جکسون در نقش الیجا پرایس ملقب به آقای گلس، جیمز مک‌ آووی در نقش کوین وندل کرامب ملقب به بیست، آنیا تیلور جوی در نقش کیسی کوک، اسپنسر تریت کلارک در نقش جوزف دان (پسر دیوید دان)، چارلین وودارد در نقش خانم پرایس (مادر الیجا پرایس) و سارا پلسن در نقش دکتر الی استیپل، از جمله بازیگرانی هستند در فیلم Glass حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده ام نایت شیامالان بوده است. 

فیلم Glass برای اکران در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی امسال) برنامه‌ریزی شده است. یونیورسال و بلوم هاوس مسئولیت انتشار این فیلم در آمریکای شمالی و دیزنی مسئولیت انتشار فیلم Glass در دیگر کشورهای جهان را بر عهده دارد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده