نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۳

دومین تریلر فیلم Glass منتشر شد

همانطور که پیش از این وعده داده شده بود، کمپانی یونیورسال پیکچرز دومین تریلر رسمی فیلم Glass را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین تریلر رسمی فیلم Glass (گلس) منتشر شده است. همانطور که پیش از این وعده داده شده بود، کمپانی یونیورسال پیکچرز و بلوم هاوس دومین تریلر این فیلم مورد انتظار سال آینده میلادی را منتشر کردند که در این تریلر شاهد تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات آن هستیم. در طول تریلر آقای گلس را مشاهده می‌کنیم که باعث می‌شود تا شخصیت بیست (The Beast) ظهور کند و در ادامه شاهد رویارویی دیوید دان با او هستیم. با این حال، به نظر می‌رسد که آن‌ها قرار است حداقل دو بار در طول فیلم با یکدیگر مبارزه کنند و آقای گلس نیز به‌عنوان برنامه‌ریز این مبارزه در مرکز داستان قرار خواهد داشت. در ماه تیر امسال بود که اولین تریلر فیلم Glass در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی امسال منتشر شد. شما در ادامه می‌توانید دومین تریلر رسمی این فیلم را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

بروس ویلیس در نقش دیوید دان، ساموئل ال جکسون در نقش الیجا پرایس ملقب به آقای گلس، جیمز مک‌ آووی در نقش کوین وندل کرامب ملقب به بیست، آنیا تیلور جوی در نقش کیسی کوک، اسپنسر تریت کلارک در نقش جوزف دان (پسر دیوید دان)، چارلین وودارد در نقش خانم پرایس (مادر الیجا پرایس) و سارا پلسن در نقش دکتر الی استیپل، از جمله بازیگرانی هستند در فیلم Glass حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم که در واقع دنباله فیلم Unbreakable (نشکن) محصول سال ۲۰۰۰ و فیلم Split (شکاف) محصول سال ۲۰۱۷ است، بر عهده ام نایت شیامالان بوده است. 

فیلم Glass پس از پایان اتفاقاتی که در فیلم Split شاهد آن بودیم، آغاز می‌شود که دیوید دان تصمیم می‌گیرد تا به دنبال و دستگیری کوین وندل کرامب که به شخصیت The Beast تبدیل می‌شود، برود، اما این پایان کار نیست. در همین حال، الیجا پرایس به عنوان کسی که از رازهای بزرگ هر دو طرف آگاهی دارد، به نظر می‌رسد همان کسی است که مبارزات دیوید دان و کوین کرامب را برنامه‌ریزی می‌کند و باعث مبارزه بین این دو شخصیت در طول فیلم خواهد شد.

فیلم Glass قرار است در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده