نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۶

تریلر قسمت سال نو سریال Doctor Who منتشر شد؛ تمدید برای فصل جدید و انتشار در سال 2020

شبکه BBC اولین تریلر قسمت سال نو سریال Doctor Who را منتشر کرد و از تمدید این سریال برای فصل جدید و انتشار در سال ۲۰۲۰ خبر داد.

ماه گذشته بود که شبکه بی بی سی (BBC) قسمت ویژه سال نوی فصل یازدهم سریال Doctor Who (دکتر هو) را رسما تایید و اعلام کرد. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر این قسمت ویژه از این سریال بسیار محبوب منتشر شده است. قسمت ویژه سال نو سریال دکتر هو در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۱۹ (۱۱ دی امسال) از شبکه BBC به‌روی آنتن خواهد رفت که در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این قسمت که Resolution (وضوح) نام دارد، هستیم و بیشتر با اتفاقاتی که قرار است در این قسمت مشاهده کنیم، آشنا می‌شویم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

طبق خلاصه داستان قسمت سال نو سریال Doctor Who، با آغاز سال نو میلادی پدیده‌ای ترسناک و شیطانی که از قرن‌های گذشته به زمان حال آمده، در حال تهدید زمین است. آیا دکتر، رایان، گراهام و یاز می‌توانند از زمین در برابر این تهدید دفاع کنند؟ جودی ویتاکر نقش دکتر هو جدید را در فصل یازدهم سریال Doctor Who بر عهده دارد که برای نقش آفرینی دوباره در قسمت Resolution نیز بازگشته است. توسین کول، بردلی والش و مندیپ جیل،‌ دیگر بازیگرانی هستند که در فصل یازدهم سریال دکتر هو حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وین ایپ، کارگردان سریال Preacher (پریچر)، وظیفه کارگردانی و کریس چینبال وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت ویژه سریال Doctor Who را بر عهده داشته‌اند. همچنین شبکه BBC پوستر قسمت ویژه سریال دکتر هو را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Doctor Who Poster

علاوه بر این، شبکه BBC از تمدید سریال Doctor Who برای فصل دوازدهم خبر داده است، اما فصل جدید این سریال قرار نیست زودتر از سال ۲۰۲۰ از این شبکه منتشر شود و طرفداران می‌توانند در اوایل سال ۲۰۲۰ شاهد بازگشت دکتر هو و ماجراجویی‌های جدید این شخصیت باشند. فصل یازدهم سریال Doctor Who با کاهش تعداد بیننده مواجه شده و در یکشنبه این هفته قسمت پایانی این فصل منتشر شد و این تاخیر احتمالا برای کار بیشتر روی فیلمنامه‌ها و داستان فصل جدید آن خواهد بود. همچنین جودی ویتاکر برای نقش آفرینی دوباره در نقش دکتر هو در فصل جدید سریال Doctor Who باز خواهد گشت.

Doctor Who


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده