نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵

بازی Fallout 76 میزبان آپدیت جدیدی با تمرکز روی سیستم C.A.M.P و ثبات بیشتر می‌شود

کمپانی بتسدا یادداشت‌های به‌روزرسانی تازه بازی Fallout 76 را که تمرکز اصلی آن روی سیستم C.A.M.P و پرک‌های سیستم SPECIAL است، منتشر کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی بتسدا یادداشت‌های به‌روزرسانی نسخه ۱.۰.۳.۱۰ بازی Fallout 76 را که در کامپیوتر سه گیگابایت و در کنسول‌ها پنج گیگابایت حجم دارد، منتشر کرده است. این آپدیت امروز پس از یک دوره تعمیرات در دسترس کاربران کامپیوتر بازی فال اوت 76 قرار گرفته است، اما کاربران کنسول‌ها باید تا تاریخ ۲۲ آذر (۱۳ دسامبر) برای دریافت آن منتظر بمانند.

به‌روزرسانی تازه بازی Fallout 76 روی بهبود عناصر سیستم C.A.M.P و البته تنظیم پرک‌های سیستم SPECIAL پس از سطح ۵۰ بازی تمرکز دارد. در این میان شاهد بهبودهایی در نسخه کامپیوتری بازی نیز هستیم که از میان آن‌ها می‌توان به تنظیمات جدید و پشتیبانی از رزولوشن‌های بیشتر اشاره کرد. این به‌روزرسانی در اوایل آذر ماه و به دنبال عذرخواهی بتسدا به دلیل عدم ارتباط این کمپانی با طرفداران و جامعه بازیکنان فال‌اوت 76 معرفی شد. این بروزرسانی نسبت به آپدیتی که در تاریخ ۱۳ آذر (۴ دسامبر) در دسترس بازیکنان قرار گرفت، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

بازی Fallout 76 در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. با اینکه این بازی در برآورده کردن انتظارات بازیکنان ناکام ماند، اما کمپانی بتسدا به سختی در تلاش است تا مشکلات بازی را رفع کند و تجربه‌ای درخور را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد.

کمپانی بتسدا در خارج از بازی Fallout 76 نیز تلاش کرده است که روابط را با به‌کارگیری روش‌های دیگر بهبود ببخشد. پس از اینکه خریداران نسخه Power Armor Edition بازی فال‌اوت 76 متوجه شدند که کیف این نسخه ۲۰۰ دلاری به جای برزنت از نایلون ساخته شده است، کمپانی بتسدا به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. پس از آن بتسدا بابت این موضوع از خریداران عذرخواهی کرد و گفت برای افراد معترض کیفی از جنس برزنت ارسال خواهد کرد.

شما می‌توانید یادداشت‌های به‌روزرسانی تازه بازی Fallout 76 را از «اینجا» مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده