// پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۶

تاریخ انتشار بازی Gris با تریلری زیبا مشخص شد

کمپانی دیوالور دیجیتال با انتشار تریلری زیبا از پروژه پلتفرمر و دوبعدی خود یعنی بازی Gris تاریخ عرضه آن را برای پی سی و سوییچ مشخص کرد.

اگر تریلر معرفی بازی Gris که مرداد ماه گذشته منتشر شد شما را به وجد در آورده است، این اخبار بازی می‌تواند نظر شما را به خودش جلب کند. کمپانی دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) و استودیو نوماندا (Nomanda) به تازگی اعلام کرده‌اند که بازی مذکور پیش از اتمام سال جاری میلادی به دست طرفداران این بازی دو بعدی می‌رسد و کاربران نینتندو سوییچ و  پی سی می‌توانند آن را خریداری کنند.

Gris یک بازی دوبعدی و پلتفرمر است که از جلوه‌های هنری و رنگی بهره می‌برد. در حالی که فضای بازی از اتمسفر آرامش‌بخشی برخوردار است اما در آن سو گویا کاراکتر اصلی بازی از بیماری روحی رنج می‌برد. گریس نام دخترکی است که در این بازی به عنوان کاراکتر اصلی شناخته می‌شود و بازیکنان با پیش بردن بازی با داستان وی و دیدگاهش نسبت به زندگی آشنا می‌شوند.

لباس گریس در واقع در این بازی احساسات این شخصیت را نشان می‌دهد. سازندگان در این راستا تریلری منتشر کرده‌اند که رنگ لباس وی را با توجه به عوض شدن محیط و موقعیت وی نشان می‌دهد. بازی مذکور در کنار روند همیشگی پلتفرمر شامل قسمت‌های معمایی می‌شود که با توجه به قابلیت کاراکتر قابل حل کردن است. کاربران با پشت سرگذاشتن معماها به محیط‌های جدید راه پیدا می‌کنند.

صحنه‌های مختلف و زیبایی در تریلر منتشر شده از محیط‌های چشم‌نواز تا موقعیت‌های خطرناک دیده می‌شود که در یکی از آنها گریس با شنا کردن از دست موجودی تاریک در حال فرار کردن است. موسیقی دلنشین و گوش‌نواز این بازی نیز در جریان تریلر به گوش می‌خورد که انتظار می‌رود با یک اثر هنری زیبا طرف باشیم.

بازی Gris هم‌اکنون برای کامپیوتر و نینتندو سوییچ در دست ساخت قرار دارد و در تاریخ ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر ماه)‌ در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید تریلر زیبای این اثر هنری را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد بازی‌های دوبعدی و مستقل با زومجی در میان بگذارید. برای اطلاع بیشتر می‌توانید به صفحه استیم بازی Gris نیز نگاهی بیندازید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده