// سه شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱

بازی Gris با انتشار تریلری بسیار زیبا معرفی شد

کمپانی Devolver Digital با انتشار تریلری از پروژه جدید خود در سبک پلتفرمر با نام Gris رونمایی کرد.

در حالی که بازی‌های دیگر استودیو دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) همچون سری Hotline Miami بیشتر در مورد تیراندازی و خشونت هستند اما پروژه جدید آنها در سبکی کاملا متفاوت در حال ساخت است. بازی Gris با انتشار تریلری که محیط آرامش‌بخش و طراحی‌های عالی آن را به تصویر می‌کشد، معرفی شد.

تریلر منتشر شده کاراکتر زنی به نام Gris را نشان می‌دهد که پس از یک خواب طولانی روی مجسمه بزرگ بیدار می‌شود. ویدیو در حالی که روی طراحی موها و لباس زیبای گریس تمرکز دارد قصد دارد که جنبه‌های هنری این اثر را هم به رخ بکشد. پس از آن شخصیت بازی را در حال دویدن در مناطق مختلف بازی از صحرا‌ها گرفته تا جنگل‌ها می‌بینیم. موسیقی گوش نواز بازی نیز در حین تریلر نظر مخاطب را به خود جلب می‌کند.

در انتهای تریلر گریس را مشاهده می‌کنیم که به نقطه بالایی پرواز می‌کند و پس از فرود آمدن روی یک سطح با یک پرنده سایه مانند مواجه می‌شود. گویا برای اینکه وی باری دیگر به خواب عمیق فرو برود باید این پرنده را ملاقات کند. بازی از نظر هنری شبات‌های زیادی به بازی Transistor، ساخته Supergiant Games، دارد و لباس زیبای گریس نیز ما را یاد کاراکتر بازی Journey و American McGee’s Alice: Madness Returns می‌اندازد. در انتها سازندگان اعلام کردند که بازی Gris یک روند آرمش بخش خواهد داشت و تهی از مرگ، استرس و خطر خواهد بود.

بازی Gris برای عرضه در تاریخ نامشخصی از دسامبر (آذر یا دی ماه) برنامه‌ریزی شده است و در دسترس بازیکنان پلتفرم پی سی و نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید یا اینکه در ادامه به ویدیو معرفی آن نگاهی بیندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر خود را در مورد این بازی زیبا با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده