نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۵

اولین تصاویر از شروع فیلمبرداری فیلم Dhaka با بازی کریس همسورث

به‌تازگی کریس همسورث اولین تصاویر از شروع فیلمبرداری و تولید فیلم Dhaka، جدیدترین فیلم نتفلیکس را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلمبرداری و تولید فیلم Dhaka (داکا) رسما آغاز شده است. اولین خبر ساخت این فیلم اکشن و دلهره آور در ماه شهریور امسال منتشر شد و حال کریس همسورث، بازیگر نقش اصلی این فیلم، از آغاز فیلمبرداری و تولید فیلم جدید نتفلیکس خبر داده است. علاوه بر شروع فیلمبرداری این فیلم، همسورث اولین تصاویر از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Dhaka را در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرده است که در این تصاویر، همسورث در کنار عوامل تولید فیلم دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

فیلم Dhaka داستان یک مزدور به نام ریک با بازی همسورث را روایت می‌کند که این شخص شغلی را می‌پذیرد که طبق آن باید پسر یک تاجر را از داکا نجات دهد. سم هارگریو کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد که اولین فیلمی است که او کارگردانی خواهد کرد. هارگریو بیشتر برای انجام بدلکاری در فیلم‌های اکشن از جمله بدلکاری کریس ایوانز در دنیای سینمایی مارول شناخته شده است. جو و آنتونی روسو ملقب به برادران روسو نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Dhaka را بر عهده داشته‌اند و این دو برادر در نقش تهیه کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور دارند. با اینکه همسورث بیشتر برای بازی در نقش ثور در دنیای سینمایی مارول شناخته شده، اما او در فیلم‌های متفاوت دیگری از جمله فیلم 12Strong (دوازده نیرومند) و فیلم Bad Times At The El Royale (اوقات بد در ای‌ال رویال) نیز توانایی‌های خود را ثابت کرده است.

همسورث پیش از این با برادران روسو در فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) و فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) همکاری کرده است. علاوه بر این، همسورث در قسمت فرعی فیلم Men In Black (مردان سیاه پوش) نیز بازی کرده است. همچنین همسورث قرار است در قسمت چهارم فیلم Star Trek (پیشتازان فضا) نیز حضور داشته باشد، اما به علت بن بست خوردن مذاکراتش به‌همراه کریس پاین با کمپانی پارامونت پیکچرز، ممکن است از حضور در فیلم Star Trek 4 (پیشتازان فضا ۴) انصراف دهد.

فیلم Dhaka قرار است در سال ۲۰۱۹ از شبکه Netflix منتشر شود. با این حال، تاکنون نتفلیکس حضور بازیگر دیگری را در این فیلم تایید نکرده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده