نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۲

احتمال خروج کریس همسورث و کریس پاین از فیلم Star Trek 4

طبق خبرهای منتشر شده، مذاکرات شرکت پارامونت با کریس همسورث و کریس پاین برای حضور در فیلم Star Trek 4 به بن بست رسیده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور و بازگشت کریس همسورث و کریس پاین در قسمت چهارم فیلم Star Trek (پیشتازان فضا) در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. طبق خبرهای منتشر شده، مذاکرات این دو بازیگر با شرکت پارامونت پیکچرز و اسکای‌دنس مدیا به بن بست خورده است و ممکن است شاهد حضور این دو بازیگر در این فیلم نباشیم. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، پاین و همسورث در حال مذاکره برای نقش آفرینی دوباره در نقش جیمز و جرج کرک هستند، اما ظاهرا توافق با آن‌ها به مشکلات جدی خورده است. گفته می‌شود که پاین و همسورث از استودیوها خواسته‌اند که به توافقاتی که در چند سال گذشته به توافق رسیده بودند، پایه بند باشد، اما پس از عملکرد پایین‌تر از انتظار فیلم Star Trek Beyond (پیشتازان فضا: فراتر) در گیشه، پارامونت از بازیگران خواسته است تا حقوق خود را تا سطح قابل توجه‌ای کاهش دهند.

این توافق شامل قرارداد با بازیگران دیگری چون زکری کینتو، زویی سالدانا، کارل اوربان، سایمون پگ، جان چو و غیره نیز خواهد بود که گفته می‌شود مذاکرات و توافق با این بازیگران برای حضور در فیلم Star Trek 4 (پیشتازان فضا ۴) در آستانه نهایی شدن است. هنوز مشخص نیست که آینده این فیلم چه خواهد بود، اما منابع نزدیک می‌گویند که فیلم Star Trek 4 هنوز هم یکی از اولویت‌های اصلی استودیو برای تولید و انتشار در آینده است و قرار نیست ساخت آن متوقف شود. پارامونت پیش از این مشکلاتی مشابه با تام کروز برای حضور در فیلم Mission Impossible: Fallout (ماموریت غیر ممکن: فال اوت) vh نیز داشته است و ممکن است در نهایت شاهد کوتاه آمدن تهیه کنندگان باشیم.

شرکت پارامونت هنوز تاریخی را برای اکران فیلم Star Trek 4 اعلام نکرده است. کارگردانی این فیلم قرار است بر عهده اس‌جی کلارکسون کارگردان سریال The Defenders (دیفندرز)، باشد که اولین کارگردان زن این مجموعه است. فیلمبرداری و تولید فیلم Star Trek 4 قرار است از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز شود. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده