نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۹

کاراکتر اوراچیمارو به بازی Naruto to Boruto: Shinobi Striker اضافه می‌شود

بسته الحاقی سوم بازی Naruto to Boruto: Shinobi Striker کاراکتر Orochimaru را به بازی اضافه می‌کند.

در میان اخبار بازی مطلع شدیم که بسته الحاقی سوم بازی Naruto to Boruto: Shinobi Striker کاراکتر اوراچیمارو، یکی از آنتاگونیست‌های اصلی انیمه ناروتو را به عنوان یک کاراکتر قابل بازی به این اثر اضافه می‌کند. بازیکنان می‌توانند به صورت رایگان از Orochimaru در نبردها استفاده کنند، اما با خریداری سومین بسته الحاقی بازی به قیمت ۳.۹۹ دلار می‌توانند به عنوان استاد به این کاراکتر دسترسی داشته باشند و با انجام این کار امکان یادگیری توانایی‌ها و یافتن لباس‌های نمادین این کاراکتر را به دست بیاورند.

اگر در این‌باره اطلاع ندارید باید بگوییم که در مانگا و انیمه ناروتو، کاراکتر اوراچیمارو برای مدت زیادی آنتاگونیست اصلی بود. هنگامی که Naruto Shippuden عرضه شد، به دلیل تمرکز داستان روی تشکیلات آکاتسوکی، کمتر شاهد حضور اوراچیمارو بودیم.

تابه‌حال از کاراکتر Jiraiya، کاراکتر Hiruzen Sarutobi و کاراکتر Orochimaru به عنوان بخشی از سیزن پَس بازی Naruto to Boruto: Shinobi Striker رونمایی شده است. با این حال هنوز ۶ کاراکتر از ۹ کاراکتری که در آینده به بازی اضافه خواهند شد، معرفی نشده است. کاربرانی که سیزن پَس ۳۰ دلاری بازی Naruto to Boruto: Shinobi Striker را تهیه کنند، در کنار لباس انحصاری Jiraiya برای حالت Sage Mode، در روز اول انتشار به تمام کاراکترهای اضافی بازی دسترسی پیدا می‌کنند.

 بازی Naruto to Boruto: Shinobi Striker در حال حاضر در کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. این بازی به واسطه استفاده‌ی مناسب از شخصیت‌های جهان ناروتو، سیستم مبارزات غنی و درگیرکننده و البته استفاده درست از المان‌ها و بخش‌های مختلف بازی در بررسی زومجی نمره ۷.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی Naruto to Boruto: Shinobi Striker، بازیکنان را وارد جهان شینوبی‌ها می‌کند؛ جایی که باید نینجوتسوهای مختلفی را یاد بگیرید و شخصیت خود را توسعه دهید. Shinobi Striker به واسطه سیستم مبارزات و نینجوتسوهای متنوع‌اش تجربه‌ی قابل قبولی را ارائه می‌دهد اما به دلیل مشکلات سرور و تنوع پایین محیط‌های بازی، پس از گذشت چند ساعت روند تکراری‌ را پیش می‌گیرد.

شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی معرفی کاراکتر اوراچیمارو را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگدارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده