نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۵

پیمان معادی جایزه بهترین کارگردان را در جشنواره بوغازایچی دریافت کرد

پیمان معادی، کارگردان فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» جایزه بهترین کارگردان را از جشنواره فیلم «بوغازایچی» ترکیه دریافت کرد.

طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، پیمان معادی، بازیگر و کارگردان سینمای ایران جایزه بهترین کارگردان را برای فیلم بمب یک عاشقانه از ششمین دوره جشنواره «بوغازایچی» ترکیه دریافت کرد. این جشنواره شب گذشته در شهر استانبول کشور ترکیه به پایان رسید. پیمان معادی به عنوان کارگردان و محمد رسول اف به عنوان تهیه کننده فیلم در مراسم اهدای جوایز حضور داشتند. پیمان معادی پس از دریافت این جایزه ابراز خوشحالی کرد و چنین گفت:

خوشحالم که در شهر دوست‌داشتنی استانبول هستیم و امیدوارم در آینده بتوانم در این شهر در زمینه ساخت فیلم با سینماگران بااستعداد ترکیه همکاری داشته باشم.

فیلم بمب پیمان معادی

فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» برای اولین بار در جشنواره فجر به نمایش درآمد. این اثر پیش از این در جشنواره آسیا پاسیفیک حضور داشت. این فیلم در آسیا پاسیفیک نامزد دریافت جایزه‌هایی مانند بهترین فیلمنامه و بهترین موسیقی برای الی کاندرو، آهنگساز یونانی بود و در نهایت پیمان معادی جایزه بهترین طرح فیلمنامه را در آن جشنواره دریافت کرد. در فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» علاوه‌بر پیمان معادی بازیگرانی مانند لیلا حاتمی، سیامک انصاری، حبیب رضایی، سیامک صفری، معصومه قاسمی‌پور و رامین پور ایمان حضور داشته‌اند. مانی حقیقی و محمد رسول اف تهیه‌کنندگان این فیلم بودند. فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» اکنون در صف اکران عمومی سینماهای ایران است. شما در زیر می‌توانید تریلر این فیلم سینمایی را ببینید.

دانلود از آپارات

پیمان معادی پیش از «بمب؛ یک عاشقانه» فیلم «برف روی کاج‌ها» را ساخته است. مدتی پیش اعلام شد که معادی قصد ساخت یک فیلم سینمایی به‌نام «فردی» را دارد. معادی در دنیای بازیگری نیز فعال است و در فیلم‌هایی مانند «درباره الی» و «جدایی نادر از سیمین» نقش‌آفرینی کرده است. لیلا حاتمی، دیگر بازیگر اصلی فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» پیش از این در فیلم «جدایی نادر از سیمین» با پیمان معادی همبازی بود. حاتمی سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «رگ خواب» و «لیلا» را دارد. او درآینده قرار است در ساخته‌ی جدید حمید نعمت الله نیز حضور داشته باشد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده