نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۱

فیلم بمب؛ یک عاشقانه کاندید جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره آسیاپاسفیک شد

فیلمنامه فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» نوشته‌ی پیمان معادی به عنوان یکی از کاندیدهای دریافت جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره فیلم آسیا پاسیفیک انتخاب شد.

فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» به کارگردانی و نویسندگی پیمان معادی ساخته شده است. این فیلم سینمایی برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و اکنون در صف اکران است. به تازگی و طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ اعلام شده است که فیلمنامه‌ی فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» نوشته‌ی پیمان معادی به عنوان یکی از نامزدهای دریافت جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره آسیا پاسیفیک انتخاب شده است. الی کاریندرو، آهنگساز یونانی نیز برای ساخت موسیقی این فیلم نامزد دریافت بهترین موسیقی متن شده است. پیمان معادی پیش از این جایزه بهترین طرح را برای همین فیلمنامه در جشنواره آسیا پاسیفیک برده است.

فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» با بازی پیمان معادی، لیلا حاتمی، سیامک انصاری، حبیب رضایی، سیامک صفری، معصومه قاسمی‌پور و رامین پور ایمان ساخته شده است. مانی حقیقی و محمد رسول اف به صورت مشترک تهیه فیلم بمب را برعهده داشته‌اند. پیمان معادی، کارگردان فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» پیش از این فیلم‌ «برف روی کاج‌ها» را ساخته است. مدتی پیش نیز اعلام شد این کارگردان قصد ساخت فیلمی به نام «فردی» را دارد. لیلا حاتمی، بازیگر فیلم «بمب؛ یک عاشقانه» پیش از این در فیلم «جدایی نادر از سیمین» با پیمان معادی همبازی بوده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده