نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

بازیگر نقش دراکولا در سریال جدید این شخصیت افسانه‌ای معرفی شد

شبکه BBC و نتفلیکس بازیگر نقش دراکولا را در سریال جدید این شخصیت که توسط استیون موفات و مارک گیتیس در دست ساخت است، معرفی کردند.

ماه مهر امسال بود که شبکه بی بی سی (BBC) و شبکه نت فلیکس از همکاری با یکدیگر برای ساخت سریال Dracula (دراکولا) خبر دادند. استیون موفات و مارک گیتیس، سازندگان سریال Sherlock (شرلوک) وظیفه ساخت این اقتباس تلویزیونی را بر عهده خواهند داشت. مینی سریال Dracula قرار است در ۳ قسمت تولید شود که زمان هر قسمت آن حدود ۹۰ دقیقه خواهد بود. سریال دراکولا در بریتانیا و ایرلند از شبکه BBC One منتشر خواهد شد و شبکه Netflix نیز وظیفه انتشار این سریال در دیگر کشورهای جهان از جمله کشور آمریکا، را بر عهده دارد. تولید سریال Dracula در استودیوی فیلمسازی Hartswood Films انجام خواهد شد.

اتفاقات رمان دراکولا در سال ۱۸۹۷ جریان دارد و تمرکز آن روی شهر ترانسیلوانیا در رومانی و دوره ویکتوریای لندن بوده است. با این حال، اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات سریال Dracula در دسترس نیست. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش دراکولا در این سریال رسما تایید و اعلام شده است. کلیس بنگ قرار است نقش دراکولا را در سریال Dracula بازی کند. این بازیگر دانمارکی بیشتر برای بازی در فیلم The Square (مربع) و فیلم The Girl in the Spider's Web (دختری در تار عنکبوت) شناخته شده است. بنگ در بیانیه‌ای که توسط وب‌سایت ددلاین منتشر شده، گفت:

من از اینکه قرار است در این سریال نقش دراکولا را بازی کنم و به خصوص اینکه ساخت این سریال بر عهده استیون موفات و مارک گیتیس، سازندگان سریال Sherlock است، بسیار هیجان زده هستم. من خیلی هیجان زده هستم که می‌خواهم این شخصیت جالب و بسیار جذاب را به تصویر بکشم. درسته که شخصیت او شیطانی و بد است، اما شخصیت او بیشتر کاریزماتیک، زیرک، شوخ طبع و جذاب است. من می‌دانم که افراد شگفت انگیزی در طول سال‌های گذشته این نقش را بازی کرده‌اند، اما من احساس می‌کنم که برای گرفتن این نقش شگفت انگیز باید دارای امتیازات ویژه‌ای باشید.

فیلمبرداری و تولید سریال Dracula در طول سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد و بدین ترتیب این سریال کمی بعید است که زودتر از سال ۲۰۲۰ از شبکه ‌‌BBC و نتفلیکس منتشر شود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده