نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱

بازی های هفته پنجم آبان 1397 برای اندروید

در بهترین‌های آخرین هفته از آبان، بازی‌هایی مثل Soul Chase را معرفی خواهیم کرد که تجربه‌ای نزدیک به Shovel Knight است. 

در آخرین هفته از ماه آبان که البته یک روز آن هم مصادف با اول آذر بود، مطابق روال همیشه بازی‌های موبایل مختلفی را در سبک‌های متنوع معرفی کردیم و امروز هم قصد داریم پنج مورد از بهترین‌های آن‌ها را مرور کنیم. این هفته اثری مثل Football Manager 2019 را داشتیم که اینجا است تا عاشقان مربیگری فوتبال را برای یک سال دیگر سرگرم کند. در طرف دیگر، بازی Soul Chase را معرفی خواهیم کرد که حس و حال آن شباهت زیادی به شاول‌نایت معروف دارد و تجربه نسبتا مشابهی ارائه می‌دهد. 

در صورتی که به دنبال بازی‌ برای گوشی های اندرویدی می‌گردید، می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های اندروید و آیفون بیندازید. زومجی همینطور به صورت ماهیانه در ابتدای ماه میلادی و شمسی بهترین بازی های اندروید رایگان و پولی را معرفی می‌کند. 

بازی RebirthM

RebirthM

اولین بازی این هفته، RebirthM است که تجربه‌ای در سبک نقش آفرینی با المان‌هایی از آثار MMO به‌شمار می‌رود. RebirthM تقریبا همان داستان کلیشه‌ای احضار شیاطین توسط یکی از قبیله‌ها و مبارزه باقی گروه‌ها با این شیاطین را به‌تصویر می‌کشد و خیلی نباید انتظار داستان عمیق و پرجزییاتی را از آن داشته باشید. با این حال بازی از حیث گیم‌پلی به‌مراتب جذابیت‌های بیش‌تری دارد. در ابتدای بازی باید قهرمان خود را از بین چهار قهرمان موجود انتخاب کنید و البته که در ادامه می‌توانید ظاهر هریک از این قهرمان‌ها را با سه گزینه موجود شخصی‌سازی کنید. در ادامه باید وارد دنیای انصافا زیبا و پرجزییات این بازی شوید و با مبارزه کردن، شخصیت‌تان را ارتقا بدهید. مثل برخی از بازی‌های موبایل، RebirthM از سیستم خودکار پیشبرد مراحل استفاده می‌کند و البته که می‌توانید مبارزات آن را به صورت دستی هم تجربه کنید و لذت بیش‌تری از آن‌ها ببرید. در مجموع اگر به دنبال یک بازی نقش آفرینی خوب روی موبایل هستید، RebirthM اثری است که از جنبه‌های مختلف می‌تواند تجربه لذت‌بخشی رقم بزند. 

دانلود بازی اندروید RebirthM

بازی Soul Chase

Soul Chase

بازی بعدی که تجربه آن در این آخر هفته پیشنهاد می‌شود، Soul Chase است؛ اثری در سبک اکشن/پلتفرمر دوبعدی که سازندگانش برای خلق آن از یکی از بهترین بازی‌های این سبک در سال‌های اخیر یعنی Shovel Knight الهام گرفته‌اند. در Soul Chase بازیکنان کنترل یک شوالیه را بر عهده می‌گیرند که در ابتدا قدرت مبارزه کردن ندارد اما در ازای معامله‌ای، این قدرت را به‌دست می‌آورد ولی سمت دیگر این معامله، این است که شوالیه داستان اگر بخوابد، خواهد مُرد! سازندگان از این ویژگی برای خلق گیم‌پلی جذابی در بازی‌شان استفاده کرده‌اند و در مجموع اثری خلق کرده‌اند که هم چالش‌برانگیز است و هم لذت‌بخش. گرافیک پیکسلی، طراحی مراحل مناسب و تنوع خوب در جنبه‌های مختلف عناصری هستند که از Soul Chase یک اثر لذت‌بخش می‌سازند. 

دانلود بازی اندروید Soul Chase: Retro Action Pixel Platformer

بازی Wizard's Wheel 2

Wizard's Wheel 2

در سومین بازی این هفته، اثری پیکسلی و جالب با نام Wizard's Wheel 2 داریم که از قضا این بازی هم اثری با المان‌های نقش آفرینی است. در Wizard's Wheel 2 شما کنترل قهرمانی را بر عهده می‌گیرید که باید همراه با وی وارد سیاه‌چال شوید و پس از شکست دادن هیولا‌ها، در نهایت با باس هر سیاه‌چال مبارزه کنید. به مرور زمان در طول بازی قابلیت‌های جدیدی به‌دست خواهید آورد که کمک‌حال شما در نبرد‌های بعدی خواهند بود. همچنین بازی تنوع بسیار بالایی در زمینه قهرمانان، سلاح‌ها و قابلیت‌ها دارد و به همین دلیل هم در طولانی‌مدت حس و حال اعتیادآور و جذابش را حفظ می‌کند. گرافیک پیکسلی ولی مناسب بازی هم عامل دیگری است که شما را به ادامه تجربه آن ترغیب می‌کند. البته شاید دقایق ابتدایی بازی کمی خسته‌کننده به‌نظر برسند ولی اگر کمی با مکانیزم‌های آن آشنا شوید و به بازی فرصت بدهید، دل کندن از آن کار ساده‌ای نخواهد بود!

دانلود بازی اندروید Wizard's Wheel 2

بازی Football Manager 2019 Mobile

Football Manager 2019 Mobile

سری فوتبال منیجر سگا بدون شک کامل‌ترین و جذاب‌ترین تجربه شبیه‌ساز مربیگری باشگاه فوتبال است که هر ساله نسخه مخصوصی از آن برای گوشی‌های موبایل هم منتشر می‌شود. در همین راستا چندی پیش شاهد انتشار Football Manager 2019 Mobile هم بودیم که مجددا مثل نسخه‌های پیشین سری، یک تجربه مربیگری بسیار کامل و واقع‌گرایانه است. در این بازی می‌توانید تیم دلخواه‌تان را از بین تعداد بالای تیم‌های موجود در بازی انتخاب کنید و در ادامه با کار‌هایی از قبیل خرید و فروش یا پرورش بازیکنان، انتخاب تاکتیک‌های درست برای هر مسابقه و البته پرداختن به مسائل دیگر مرتبط با باشگاه‌تان تیمی قدرتمند را روانه مسابقات کنید. Football Manager 2019 Mobile با ویژگی‌های جدید و حفظ نقاط قوت نسخه‌های پیشین، اثری بسیار اعتیادآور است که می‌توان ساعت‌ها و هفته‌ها آن را تجربه کرد و از بازی کردنش لذت برد. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Football Manager 2019 Mobile

بازی Underworld: The Shelter

Underworld: The Shelter

یکی از بازی‌هایی که این روز‌ها حسابی پیرامونش بحث می‌شود، فال‌اوت 76 است؛ اثری که شاید نمره‌های خوبی نگرفته باشد اما طرفداران بازی‌های آخرالزمانی برای مدت کوتاهی هم که شده دوست دارند در دنیای متفاوت آن گشت و گذار کنند. اما فال‌اوت 76 تنها بازی آخرالزمانی در دسترس نیست و در آخرین بازی این هفته اثری با شباهت‌هایی به این بازی را برای کاربران موبایل هم در نظر گرفته‌ایم؛ بازی‌ای به نام Underworld: The Shelter که در آن هم دنیا در اثر انفجار اتمی حس و حالی آخرالزمانی پیدا کرده و حال شما باید در قالب ساکنان یک پناهگاه زیرزمینی، برای بقا در این دنیای بی‌رحم تلاش کنید. Underworld: The Shelter در واقع تجربه‌ای در سبک Survival است که برای موفقیت در آن باید حواس‌تان به عناصر مختلفی باشد. Underworld: The Shelter در عین داشتن پیچیدگی‌های مختلف، اثری است که همه می‌توانند آن را تجربه کنند و از بازی کردنش لذت ببرند و همین مورد یکی از نقاط قوت اصلی آن است. 

دانلود بازی اندروید Underworld: The Shelter


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده