نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

تاریخ انتشار نمرات فیلم Aquaman اعلام شد

تقریباً یک ماه دیگر به اکران فیلم مورد انتظار Aquaman (آکوامن) کمپانی دی‌سی باقی مانده است و حال تاریخ انتشار نقدهای اولیه و همچنین نمرات نهایی این فیلم اعلام شده است.

طرفداران فیلم‌های کمپانی دی‌سی بی‌صبرانه منتظر تماشای آخرین ساختهٔ ابرقهرمانی این کمپانی هستند و امیدوار هستند که بار دیگر آنان را از سینما مأیوس راهی خانه‌هایشان نکند. هیجان طرفداران روز به روز بیشتر می‌شود و حال در خبر جدید تاریخ انتشار نقدهای اولیه و همچنین نمرات نهایی فیلم مورد انتظار Aquaman (آکوامن) اعلام شده است و تا کمتر از یک ماه دیگر منتقدان نظر خود را راجع به این فیلم اعلام می‌کنند.

اریک دیویس، نویسندهٔ مشهور سایت Fandango در توییتی فاش ساخت که تاریخ رسمی نقدهای اولیه و همچنین نمرات نهایی فیلم Aquaman چه زمانی خواهد بود. طبق گفتهٔ اریک دیویس، نقدهای اولیه در روز دوشنبه، ۲۶ نوامبر (۵ آذر ماه) و در ساعت ۱۴ به وقت محلی منتشر خواهد شد و نمرات نهایی فیلم نیز در روز سه‌شنبه، ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر ماه) و در ساعت ۲۳ به وقت محلی منتشر می‌شود. حدود یک سال از اکران فیلم Justice League (لیگ عدالت) می‌گذرد و بعد از نقدهای منفی این فیلم باید دید منتقدان چه برخوردی با فیلم Aquaman خواهند داشت.

دیروز تریلر پایانی فیلم Aquaman منتشر شد که به دو بخش متفاوت از زندگی آرتور کوری با بازی جیسون موموآ، تقسیم شده که در بخشی از آن شاهد گذشته این شخصیت و آموزشش توسط نیودیس ولکو با بازی ویلم دفو هستیم و در بخش دوم ماجراجویی آکوامن با ملکه مرا با بازی امبر هرد، نمایش داده می‌شود.

کارگردانی فیلم Aquaman بر عهده جیمز وان است و ویل بیل نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است. پیتر سفران، زک اسنایدر، دبورا اسنایدر، جف جانز، جان برگ و راب کاوان، به‌عنوان تهیه‌کننده و تهیه‌کننده اجرایی در فیلم Aquaman حضور دارند. شخصیت آکوامن با نقش‌آفرینی جیسون موموآ چند سال پیش در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) زک اسنایدر به سینمادوستان معرفی شد، اما در آن فیلم و در فیلم Suicide Squad (جوخه انتخار) دیوید آیر، تنها در حد پیش‌نمایش با این شخصیت آشنا شدیم. در واقع اولین معرفی رسمی این شخصیت در فیلم Justice League صورت گرفت.

جیسون موموآ در نقش آرتور کوری (آکوامن)، امبر هرد در نقش ملکه مرا، پاتریک ویلسون در نقش اورم ماریو (اوشن مستر)، نیکول کیدمن در نقش آتلانا (مادر آکوامن)، یحیی عبدل متین دوم در نقش بلک مانتا، تمورا موریسون در نقش توماس کوری (پدر آکوامن)، ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو، دولف لاندگرن در نقش شاه نرئوس، لودی لین در نقش مارک، گراهام مک‌تاویش، رندل پارک در نقش دکتر استیون شین و مایکل بیچ در نقش جسی کین (پدر بلک مانتا)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Aquaman قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر امسال (۳۰ آذر ماه) اکران شود. پیش از این، اولین تریلر فیلم آکوامن در ماه تیر امسال و دومین تریلر این فیلم در ماه گذشته منتشر شده بودند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده