// یکشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۱

احتمالا جانی دپ در ریبوت Pirates of the Caribbean با یک کارکتر اصلی مونث جایگزین می‌شود

 به نظر می‌رسد کمپانی والت دیزنی، مالک مجموعه Pirates of the Caribbean قصد دارد در ریبوت این مجموعه به جای به کارگیری دوباره جانی دپ در نقش ناخدا جک اسپارو، از یک کارکتر دزد دریایی مونث استفاده کند. 

تقریبا یک سال از روی پرده رفتن فیلم نه‌چندان موفق Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales (دزدان دریایی کاراییب: مردان مُرده سخن نمی‌گویند) می‌گذرد. فیلمی که به نظر می‌رسد شکست تجاری‌اش در باکس آفیس سازندگان را مجاب به ریبوت این مجموعه قدیمی و محبوب کرد. مدت زیادی از انتشار خبر شوکه کننده خبرگزاری ددلاین مبنی بر ریبوت این مجموعه توسط پاول رنیک و رت ریس، نویسندگان فیلم‌هایی چون مجموعه فیلم‌های محبوب Deadpool (ددپول) و فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) نمی‌گذرد که حال شاهد قوت گرفتن احتمال خارج شدن جانی دپ از دزدان دریایی کارائیب هستیم. شایعات خارج شدن جانی دپ از نقش فوق محبوب جک اسپارو زمانی شدت گرفت که مصاحبه استوارت بیتی، فیلنامه نویس فیلم‌های Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl (دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه) و Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (دزدان دریایی کارائیب: صندوقچه مرد مرده) از این مجموعه با خبرگزاری Daily Mail منتشر شد. او در این مصاحبه علاوه بر تایید و حمایت از این موضوع که والت دیزنی به دنبال ساخت ریبوت دزدان دریایی توسط نویسندگان ددپول است به این موضوع اشاره کرد که دپ ممکن است هیچ وقت برای بازی به عنوان ناخدا جک اسپارو به این مجموعه برنگردد. این اخبار طرفداران و دوستداران قدیمی دزدان دریایی کارائیب را در موقعیتی قرار داد که پیشبینی آینده مجموعه و سرنوشت کاراکتر جک اسپارو را برای آن‌ها وارد هاله‌ای از ابهام کرد.

Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides

حال با گذشت زمان کوتاهی، شاهد انتشار اخباری با این مضمون هستیم که ناخدا اسپارو قرار است با یک کارکتر مونث جایگزین شود. بر اساس گزارش منتشر شده از سوی Hybrid News دیزنی به دنبال جایگزین کردن اسپارو با کارکتر مونثی به نام Redd است. این اولین باری نیست که با مسئله جایگزنی جنسیتی در مجموعه‌های محبوب و پرطرفدار می‌شویم؛ اما به نظر می‌رسد که موج این روند روز به روز در حال گسترش و فراگیرتر شدن است. دپ در سال‌های اخیر حواشی مختلفی داشته است و این حواشی همچنین گریبانگیر او برای بازی در نقش گریندلوالد (Grindlewald) در فیلم Fantastic Beasts Crimes of Grindlewald (موجودات شگفت انگیز: جرایم گریندوالد) شدند. با تمامی این مسائل با توجه به این که تمامی این موضوعات هنوز در حد یک شایعه است، پس نمی‌توان واکنش درست و به جایی در این باره نشان داد.

شما کاربران زومجی در این رابطه چه فکری می‌کنید؟ نظرات و دیدگاه‌هایتان را با ما در میان بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده