نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۴

بودجه بازی Star Citizen به ۲۰۰ میلیون دلار رسید

Star Citizen کماکان به عملکرد عجیب و غریبش در زمینه کسب بودجه ادامه می‌دهد و این بار به ۲۰۰ میلیون دلار رسیده است. 

بدون شک یکی از پدیده‌های چند سال اخیر حوزه بازی‌های ویدیویی، Star Citizen، اثر در دست ساخت استودیو کلاد امپریوم گیمز است که گیمر‌ها حمایتی بی‌سابقه و فوق‌العاده از آن داشته‌اند و پس از موفقیت درخشان کمپین کیک استارتر بازی، با وجود تاخیر‌های فراوان در انتشار آن هنوز هم علاقه‌مندان حمایتی همه جانبه از بازی دارند و از روش‌های مختلف فراهم‌شده از آن حمایت مالی می‌کنند. حال در جدید‌ترین اخبار بازی بودجه ساخت این بازی رکورد جدیدی ثبت و به ۲۰۰ میلیون دلار رسیده است. 

این خبر توسط سایت رسمی بازی اعلام شد و بر اساس آن، بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری استار سیتیزن در مجموع توسط ۲.۱ میلیون نفر تامین شده است. جالب است بدانید که با بودجه کسب‌شده، استار سیتیزن که در اصل توسط یک استودیو مستقل ساخته می‌شود بودجه‌ای نزدیک به برخی از بازی‌های خیلی بزرگ به‌دست آورده است. برای مثال بازی GTA V بودجه ساختی معادل ۲۶۵ میلیون دلار (بدون در نظر گرفتن بودجه تبلیغات بازی) داشت. 

به لطف حمایت‌های بی‌سابقه طرفداران، سازندگان Star Citizen طبق آخرین گزارش ارائه‌شده به ۴۷۵ نفر رسیده‌اند. همچنین این بازی روش‌های جالبی برای کسب بودجه دارد و برای مثال چندی پیش یک DLC به قیمت ۲۷ هزار دلار برای آن معرفی شد! شما می‌توانید آخرین اطلاعات ارائه‌شده از این بازی را در قالب مقاله «نگاهی به اطلاعات ارائه‌شده از بازی Star Citizen در رویداد CitizenCon» در زومجی بخوانید. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده