نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

قابلیت پری لود بازی‌های Xbox Game Pass در دسترس مشترکان این سرویس قرار گرفت

با توجه به صحبت‌های نایب رئیس ایکس باکس ، قابلیت پری لود بازی‌های موجود در سرویس ایکس باکس گیم پس، در دسترس مشترکان این سرویس محبوب قرار گرفته است.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، مارک ایبارا (Mike Ybarra)، نایب رئیس برند ایکس باکس با انتشار چند توییت تایید کرد که قابلیت پری لود بازی‌های موجود در سرویس ایکس باکس گیم پس در اختیار مشترکان این سرویس قرار گرفته و آن‌ها می‌توانند از همین حالا بازی Crackdown 3 که چندی پیش تاریخ انتشار قطعی‌اش مشخص شد، روی ایکس باکس وان و کامپیوتر پری لود کنند.

سوال‌ها و درخواست‌های مکرر کاربران توییتر از او، واکنش وی و تایید خبر مذکور را در پی داشت و او در جواب کاربری که از او پرسیده بود اگر می‌توان Crackdown 3 را پری-لود کرد، چرا آن‌ را همین الآن منتشر نمی‌کنند گفت که در جریان پری لود این بازی، تنها بخشی از فایل آن دریافت می‌شود و باقی محتویات بازی (که زیاد هم نیست) را در روز عرضه‌اش باید دانلود کرد تا فایلش کامل و قابل بازی شود.

یک کاربر دیگر از ایبارا درمورد پری-لود کردن بازی‌های دیگر به‌جز Crackdown 3 پرسید و بازی Mutant Year Zero: Road to Eden را مثال زد. ایبارا در پاسخ به کاربر مذکور گفت که این بازی هم از همین حالا قابل پری لود کردن است.

یک کاربر دیگر در قالب یک توییت، از امیدهایش برای وجود یک سرویس مشابه برای کامپیوتر مثل Windows Game Pass گفت و ایبارا هم در جوابش گفت که من هم امیدوارم هستم! با توجه به پاسخ ایبارا، احتمال می‌رود مایکروسافت برای انتشار بازی‌هایش برای پی سی برنامه‌های ویژه‌ای دارد که البته این اواخر، بلاگ Windows Central مطالبی مبنی بر گسترش سرویس ایکس باکس گیم پس روی پلتفرم پی سی را منتشر کرده بود.
در پایان، تصویر منتشر شده توسط یکی از کاربران توییتر را می‌بینیم که برای تایید کردن ادعای ایبارا مبنی بر آغاز شدن پری-لود بازی Crackdown 3، از صفحه‌ی تلوزیونش عکس گرفته و آن را به‌اشتراک گذاشته است.

Preload Xbox / ایکس باکس پریلود

دارندگان ایکس باکس وان و سرویس‌ Xbox Game Pass از همین امروز می‌توانند بازی‌هایی که روی این سرویس منتشر می‌شود را پیش از عرضه‌ی رسمی، پری-لود کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده