نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۱

تاریخ انتشار جدید بازی Crackdown 3 مشخص شد [X018]

در جریان رویداد X018، کمپانی مایکروسافت ضمن رونمایی از بخش چند نفره بازی Crackdown 3، تاریخ انتشار جدید بازی را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار بازی و در جریان رویداد X018، کمپانی مایکروسافت با انتشار تریلرهای جدیدی از بازی Crackdown 3 از تاریخ انتشار جدید بازی و بخش چند نفره آن رونمایی کرد. مایکروسافت اعلام کرد که قسمت سوم بازی Crackdown قرار است در تاریخ ۱۵ فوریه ۲۰۱۹ (۲۶ بهمن امسال) به‌صورت انحصاری روی دو پلتفرم ایکس باکس وان و کامپیوتر (ویندوز 10) منتشر شود. این بازی پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند ۱۳۹۷) عرضه شود. همچنین نسخه اول بازی Crackdown تا تاریخ ۳۰ نوامبر امسال (۹ آذر) برای دارندگان کنسول ایکس باکس وان از طریق سرویس Backward Compatibility مجانی خواهد بود.

علاوه بر این، دو تریلر جدید از بازی Crackdown 3 در رویداد X018 منتشر شده است که در تریلر اول شاهد حضور تری کروز، بازیگر شخصیت اصلی بازی هستیم که این تریلر لایو اکشن در واقع برای تبلیغ بخش داستانی بازی است. همچنین تصاویری از بخش داستانی این بازی نیز در این تریلر قابل مشاهده است. دومین تریلر بازی Crackdown 3 به بخش چند نفره این بازی اختصاص داده شده است. این بخش Wrecking Zone نام دارد که در دو تیم ۵ نفره می‌توانید در آن بازی کنید. در این بخش شاهد تخریب پذیری بسیار گسترده در بازی Crackdown 3 نیز هستیم که می‌تواند تجربه متفاوتی را برای بازیکن‌ها به ارمغان بیاورد. شما در ادامه می‌توانید این دو تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

همزمان با انتشار بازی Crackdown 3 در تاریخ ۲۶ بهمن امسال، دارندگان سرویس ایکس باکس گیم پس نیز می‌توانند این بازی را دانلود کنند و به تجربه آن بپردازند. همچنین کاربران کنسول ایکس‌باکس وان ایکس یک آپدیت گرافیکی برای بازی Crackdown که در سال ۲۰۰۷ برای کنسول ایکس باکس 360 منتشر شده بود، دریافت می‌کنند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده