نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۵

EA احتمال ساخت ریمستر نسخه‌های قدیمی Command & Conquer را بررسی می‌کند

طبق اطلاعات ارائه‌شده توسط EA، این شرکت احتمال ساخت ریمستر نسخه‌های قدیمی سری استراتژی Command & Conquer را بررسی می‌کند. 

Command & Conquer جزو قدیمی‌ترین بازی‌های سبک استراتژی است که طرفداران این سبک، قطعا نسخه‌های خاطره‌انگیز آن از Red Alert گرفته تا Generals را فراموش نکرده‌اند. الکترونیک آرتز چندی پیش، یک نسخه موبایل از این مجموعه با نام Rivals معرفی کرد که البته، خیلی استقبال خوبی از جانب طرفداران قدیمی بازی در پی نداشت؛ به طوریکه تریلر معرفی این بازی، در مقابل ۲۷۰۰ لایک، ۵۹ هزار دیسلایک دارد! با این حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، ممکن است شاهد ساخته شدن ریمستر نسخه‌های مختلف این مجموعه باشیم. 

جیم وسلا، از تهیه‌کنندگان فعال در کمپانی EA که سابقه کار روی نسخه‌های مختلف این مجموعه مثل Command & Conquer 3 و Red Alert 3 را هم در کارنامه دارد، اخیرا در ردیت این بازی گفت:

ما اخیرا Command & Conquer: Rivals را معرفی کردیم که وقایع آن، در دنیای Command & Conquer جریان دارند. با این حال پس از معرفی این بازی، صدای طرفدارانی را که دوست دارند دوباره شاهد نسخه‌ای از این سری روی پی‌سی باشند هم شنیدیم. در این راستا ایده‌های مختلفی را بررسی می‌کنیم که یکی از آن‌ها، ریمستر کردن نسخه‌های قدیمی‌تر مجموعه است و احتمالا برای گرامی‌داشت بیست و پنجمین سالگرد انتشار مجموعه، برنامه‌هایی در این راستا خواهیم داشت. 

به‌عنوان یک طرفدار قدیمی این مجموعه که در ساخت برخی نسخه‌های آن هم نقش داشتم، علاقه بسیار زیادی به آن دارم و امیدوارم که شما، نظرات خود را در مورد این مجموعه با ما در میان بگذارید تا بتوانیم بهترین تصمیم‌ها را برای آن بگیریم. 

به‌استناد گفته‌های وسلا، احتمالا در سالگرد ۲۵ سالگی مجموعه، شاهد انتشار ریمستر یکی از نسخه‌های آن خواهیم بود. البته با توجه به اینکه اولین نسخه این مجموعه در سال ۱۹۹۵ منتشر شده بود، هنوز دو سال دیگر تا فرا رسیدن سالگرد ۲۵ سالگی مجموعه باقی مانده است و نباید به این زودی‌ها منتظر اخبار بیش‌تری در این مورد باشیم. 


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده