// سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

بازی Path of Exile در آذر ماه برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود

استودیو Grinding Gear Games اعلام کرده است که بازی Path of Exile در تاریخ ۱۶ آذر ماه در کنار بسته الحاقی 3.5 برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Grinding Gear Games، سازنده بازی Path of Exile، اعلام کرده است که این بازی برای پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. به‌عبارتی بازی Path of Exile در تاریخ ۱۶ آذر ماه (هفت دسامبر) برای کاربران PS4 در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین بسته گسترش دهنده 3.5 این بازی Free to Play که در گذشته برای کامپیوتر و ایکس باکس وان معرفی شده بود هم در تاریخ ذکر شده برای کاربران پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی رایگان Path of Exile که در سال ۲۰۱۳ برای PC و آگوست ۲۰۱۷ برای Xbox One عرضه شده بود، از نظر گیم‌پلی شباهت بسیاری به مجموعه Diablo دارد و در این برهه زمانی که کمپانی بلیزارد بازی Diablo: Immortal را برای گوشی‌های موبایل معرفی کرده، فرصت مناسبی است تا استودیو Grinding Gear Games از طریق بازی Path of Exile مخاطبان این دسته از بازی‌ها را به خود جذب کند. همچنین این بازی دارای پرداخت‌های درون برنامه‌ای است که مختص به آیتم‌های تزئینی بازی است.

در توضیحات این اثر آمده است:

Path of Exile یک بازی اکشن نقش آفرینی است که داستان آن در جهانی فانتزی به‌نام Wraeclast روایت می‌شود. این بازی با محوریت آیتم‌های مختلف، شخصی‌سازی عمیق شخصیت‌ها و بخش رقابتی PvP طراحی شده است. بازی Path of Exile کاملا رایگان خواهد بود و یک بازی Pay to Win به‌حساب نمی‌آید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده