// شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۳

قهرمان جدید بازی Overwatch با انتشار یک انیمیشن کوتاه معرفی شد

در تازه‌ترین انیمیشن کوتاه بازی Overwatch، مک کری (McCree) با قهرمان جدید این بازی یعنی اش (Ashe) و گروه Deadlock رو‌به‌رو می‌شود.

رویداد BlizzCon 2018 (بلیزکان 2018) هم‌اکنون در حالی برگزاری است و در قالب آن کمپانی Blizzard Entertainment (بلیزارد اینترتینمنت) به معرفی نسخه‌ ریمستر بازی Warcraft 3 و بازی موبایل Diablo: Immortal پرداخته است. حال طبق تازه‌ترین اخبار بازی، این کمپانی در جریان رویداد ذکر شده اقدام به معرفی جدید‌ترین قهرمان بازی Overwatch به واسطه انتشار ویدیو‌های جدیدی از جمله یک انیمیشن کوتاه پرداخته است.

در انیمیشن کوتاه جدید بازی Overwatch که با نام Reunion شناخته می‌شود، مک کری در Route 66 با دوستان قدیمش یعنی اعضای Deadlock Gang رو‌به‌رو می‌شود. رهبری این گروه بر‌عهده اش است که تازه‌ترین قهرمان قابل استفاده بازی مذکور است. علاوه بر اش، در انیمیشن کوتاه Reunion شخصیت‌های دیگری از جمله باب (B.O.B) و اکو (Echo) قابل مشاهده هستند که باب به عنوان حرکت آلتیمیت اش قابل استفاده است و طبق گفته جف کاپلان، طراح ارشد و کارگردان بازی Overwatch، اکو به عنوان شخصیتی بسیار مهم از نظر داستانی که قابل بازی خواهد بود، هنوز در حال توسعه است. انیمیشن کوتاه Reunion را در زیر تماشا می‌کنید:

دانلود از آپارات

اش جزء قهرمانان Damage محسوب می‌شود و می‌تواند با اسلحه نیمه‌خودکارش که Viper نام دارد، شلیک‌های سریع انجام دهد. همچنین با استفاده از دوربین اسلحه، اش می‌توان شلیک‌های دقیق‌تری داشته باشد که صدمه بیشتری را وارد می‌کنند. اش در مبارزاتش از سلاح‌های دیگری از جمله دینامیت و تفنگ دو لول نیز استفاده می‌کند. پس از پرتاب، با فاصله‌ای کوتاه دینامیت منفجر می‌شود و دشمنانی که در مواجهه با آن باشند، آتش می‌گیرند و به مرور به آن‌ها صدمه وارد می‌شود. همچنین با شلیک به دینامیت می‌توانید فورا آن را منفجر کنید. تفنگ دو لول به دشمنانی که در تیررس اش قرار دارند، صدمه وارد می‌کند و علاوه بر دشمنی که به آن شلیک شده، اش را نیز به عقب پرت می‌کند. همانطور که قبلا ذکر شد باب حرکت آلتیمیت اش محسوب می‌شود که پس از احضار به سمت دشمنان یورش می‌برد و آن‌ها را به هوا پرتاب می‌کند. در ادامه وی با استفاده از اسلحه‌هایی که روی دستش قرار دارند، اقدام به پشتیبانی از اش می‌کند. در ویدیو زیر حرکات و توانایی‌های اش را تماشا می‌کنید:

دانلود از آپارات

آخرین ویدیویی که از قهرمان جدید بازی اورواچ منتشر شده است، مربوط به پیش‌زمینه داستانی اش است. اش در خانواده‌ای ثروتمند متولد شده است و در حالی رشد و نمو کرده است که این ویژگی امتیازات ویژه‌ای را برای او به ارمغان آورده است. پدر و مادر اش مشاوران تجاری بودند که مدیر‌عامل‌های بزرگ و مهم سراسر جهان را برای موفقیت هدایت می‌کردند. در حالی که پدر و مادر اش توجه چندانی به او نداشتند و در بیشتر مواقع مسئولیت او با باب بوده است، اما آن‌ها اطمینان حاصل کردند که اش تمام فرصت‌ها و زمینه‌های لازم برای موفقیت را در اختیار داشته باشد. با این حال ملاقات با جسی مک کری و مرتکب شدن به زنجیره‌ای از جرایم، باعث شد که او راه زندگی‌اش را پیدا کند. حس رضایت ناشی از شکست دادن اهداف و هیجان انجام کارهای غیرقانونی بدون آنکه مجازات شود، زمینه در پی گرفتن یاغی‌گری را در اش فراهم کردند.

اش در کنار دیگر بنیان‌گذاران Deadlock Gang، با انجام سرقت‌های بزرگتر و عجیب‌تر توانست نامی برای خودش دست و پا کند. شهرت روز‌افزون Deadlock Gang باعث شد که اختلاف‌هایی بین آن‌ها و دیگر گروه‌های خلافکاری در جنوب غربی آمریکا پیش بیاید، اختلاف‌هایی که در اغلب موارد خشونت‌آمیز هستند. پس از سال‌ها کشمکش و خون‌ریزی، اش سران دیگر گروه‌های بزرگ را دعوت به حضور در جلسه‌ای مشترک می‌کند. اش در آن‌ها پتانسیل افزایش نفوذ را می‌دید. او از آنچه که از والدینش آموخته بود، استفاده و نظم را به این گروه‌ها تزریق کرد. پیشنهاد اش این بود که گروه‌ها با یکدیگر همکاری کنند یا حداقل بر ضد دیگری فعالیت نکنند. اصول اش عبارتند از روی حرفتان بایستید، طبق قانون عمل نکنید، به قمرو یکدیگر احترام بگذارید و همواره خائن را مجازات کنید.

از آن جایی که دیگر لازم نبود اش انرژی‌اش را صرف مبارزه با دیگر گروه‌ها کند، او توانست با سرقت‌های شجاعانه نامش را در سراسر جنوب غربی آمریکا بر سر زبان‌ها بیاندازد، در صدر لیست مجرمان تحت تعقیب قرار بگیرد و به عنوان یکی از افسانه‌های یاغی‌گری در تاریخ ثبت شود. ویدیو پیش‌زمینه داستانی اش را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

کمپانی بیزارد تا‌کنون تاریخ اضافه شدن اش به بازی Overwatch را اعلام نکرده است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده