نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

مایکروسافت در سال 2019 از پروژه تازه استودیو Ninja Theory رونمایی خواهد کرد

بر اساس اعلام فیل اسپنسر، استودیو نینجا تئوری در سال ۲۰۱۹ از پروژه بعدی خود رونمایی خواهد کرد.

روز گذشته کمپانی مایکروسافت در جریان رویداد XO18 که در شهر مکزیکو سیتی برگزار شد، خبرهای بسیاری را درباره بازی‌ها به اشتراک گذاشت. در این میان فیل اسپنسر به طور خلاصه به پروژه‌هایی که به وسیله استودیوهای تازه خریداری شده مایکروسافت در حال ساخت است، اشاره کرد. در واقع، او درباره این‌که دقیقا چه زمانی از پروژه تازه توسعه‌دهندگان بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice یعنی استودیو نینجا تئوری رونمایی می‌شود، سخن گفت.

در جریان مصاحبه‌ای که در برنامه ایکس باکس اینساید برگزار شد، جولیا هاردی و فیل اسپنسر به بازی‌هایی که استودیوها در آینده به معرفی آن‌ها می‌پردازد، اشاره کردند (که در حال حاضر می‌دانیم دو استودیو آبسیدین اینترتینمنت و اینگزایل اینترتینمنت به جمع استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت اضافه شده است). با این حال، در جریان این گفتگو فیل اسپنسر درباره استودیو Ninja Theory که در خرداد ماه سال جاری به وسیله مایکروسافت خریداری شد، صحبت‌هایی را ارائه کرد.

استودیو نینجا تئوری توسعه‌دهنده بازی تحسین شده Hellblade: Senua’s Sacrifice و بازی DMC: Devil May Cry است که این موضوع، مالکیت این استودیو توسط مایکروسافت را بیش از پیش شگفت‌آور می‌کند. از زمان اعلام اولیه، طرفداران نینجا تئوری به دنبال اطلاعات بیشتری درباره پروژه تازه‌ای‌ که این استودیو تحت نظارت مایکروسافت به صورت انحصاری برای ایکس باکس در حال ساخت است هستند.

فیل اسپنسر در ابتدا درباره فرآیند خریداری استودیو بزرگی نظیر استودیو بریتانیایی نینجا تئوری صحبت کرد و اظهار داشت که طرفداران احتمالا در سال ۲۰۱۹ خبرهای بیشتری از بازی بعدی استودیو نینجا تئوری خواهند شنید. او در این‌باره گفت:

نه تنها نگاه به اینکه نینجا تئوری در گذشته چه کارهایی انجام داده است، بلکه انتظار برای سال آینده و مواردی که می‌تواند اتفاق بیافتد، واقعا جذاب و سرگرم‌کننده است.

Hellblade: Senua’s Sacrifice

این بیانیه تقریبا تضمین می‌کند که در سال آینده خبرهای بیشتری از اثری که استودیو نینجا تئوری روی آن کار می‌کند، به گوش‌مان خواهد رسید. با این حال، این تنها پروژه‌ای نیست که در رویداد XO18 به آن اشاره شد. در بیانیه مطبوعاتی، کمپانی مایکروسافت اعلام کرد که به هر دو استودیو آبسیدین اینترتینمنت و اینگزایل اینترتینمنت اجازه می‌دهد که پیش از رفتن به سراغ پروژه‌های نقش‌آفرینی آتی به تکمیل پروژه‌های فعلی بپردازند. این سخنان حاکی از آن است که بازی‌های بیشتری از هر دو استودیو نسبت به آنچه ما از آن‌ها اطلاع داریم، در کار خواهد بود.

شما می‌توانید به محض انتشار خبرهای بیشتر از پروژه آتی استودیو نینجا تئوری، آن‌ها را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با ما در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده