// یکشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۴۳

استودیوهای Obsidian و Inxile به جمع استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت اضافه شدند [XO18]

در حالی که مراسم X018 دقایق پایانی خود را پشت سر می‌گذاشت، اضافه شدن دو استودیو جدید به جمع استودیوهای فرست پارتی مایکروسافت رسما اعلام شد.

در جریان کنفرانس مایکروسافت در رویداد X018، علاوه بر معرفی شدن بازی‌های جدید برای سرویس گیم پس، از تیم‌های جدیدی که به‌تازگی به جمع استودیوهای فرست‌پارتی مایکروسافت اضافه شده‌اند نیز رونمایی شد. اولین استودیویی که مایکروسافت خبر خرید آن را اعلام کرد، Inxile Entertainment بود که بیشتر از هر چیزی به خاطر ساخت سری Wasteland شناخته می‌شود. در ادامه ویدیویی نیز از اعضای این استودیو و دلایلشان برای پیوستن به جمع تیم بزرگ Microsoft Studios منتشر شد.

در ادامه مت بوتی، رییس استودیوهای مایکروسافت، بالاخره به شایعات چند وقت اخیر پایان داد و رسما خبر خرید استودیو Obisidan توسط این غول سرگرمی آمریکایی را تایید کرد. استودیو آبسیدین که بیشتر روی بازی‌های نقش‌آفرینی تمرکز دارد، چند ماه پیش بود که بازی Pillars of Eternity 2: DeadFire را منتشر کرد که توانست نقدهای بسیار مثبتی را نیز از سوی رسانه‌های مطرح جهان دریافت کند. با این حال، هنوز خبری از پروژه‌های آینده هیچ‌کدام از استودیوهای جدید مایکروسافت در این مراسم نبود و با اعلام این خبر، رویداد X018 نیز رسما به کار خود پایان داد.

مایکروسافت از E3 2018 تا به حال، ۷ استودیو جدید به جمع تیم بزرگ Microsoft Studios اضافه کرده است و به نظر می‌رسد بازی‌های زیادی برای کنسول ایکس باکس وان و به احتمال زیاد کنسول نسل بعدی خود توسعه خواهد داد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده