نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۳۱: از داستان مجموعه Fallout تا نگاهی به نسخه بتای Fallout 76

در سی و یکمین قسمت از برنامه زومجی، به آخرالزمان سفر می‌کنیم و خود را در این دنیای عجیب، جذاب و ترسناک غرق می‌کنیم.

بدون شک مجموعه Fallout یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین مجموعه‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی است. با نزدیک شدن به زمان انتشار جدیدترین نسخه از این سِری یعنی Fallout 76 بهانه‌ای دست داد تا با هم سَری بزنیم به دنیای آخرالزمانی این مجموعه. در قسمت سی و یکم از لودینگ، با هم داستان این مجموعه را مرور می‌کنیم تا ببینیم که چه اتفاقاتی منجر به رخ دادن جنگ اتمی شد و چه شد که دنیا به این حالت در آمد.

در قسمت دیگری از لودینگ این هفته که به صورت تمام و کمال به فال‌اوت اختصاص دارد، سری می‌زنیم به نسخه بتای Fallout 76 و می‌بینیم که دنیای تمام و کمال آنلاین فال‌اوت چگونه است و آیا می‌توان به موفقیت این بازی نیز امیدوار بود؟ در ادامه هم به تاثیرات بمب‌های اتمی در این دنیا می‌پردازیم. اما اختصاص داشتن این قسمت از لودینگ به دنیای فال‌اوت باعث نشده است که قسمت‌های محبوب و همیشگی لودینگ را فراموش کنیم. این هفته مانند همیشه در بخش دماسنج اخبار هفته به سبک لودینگ را مرور می‌کنیم و در بخش تازه‌ها با میثم همراه می‌شویم تا ببینیم که این هفته چه بازی‌هایی قرار است عرضه شوند. در بخش از زومجی بپرسید نیز به سوالات شما جواب خواهیم داد.

شما را بیش از این منتظر نمی‌گذاریم و پیشنهاد می‌کنیم لودینگ ۳۱ را تماشا کنید. فقط این جمله را هرگز فراموش نکنید: «جنگ، جنگ هرگز تغییر نمی‌کند.»

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

شما می‌توانید از طریق فرم زیر در نظرسنجی این قسمت شرکت کنید:


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده