نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

اکران فیلم Red Notice با بازی دواین جانسون حدود ۵ ماه عقب افتاد

کمپانی یونیورسال پیکچرز از عقب افتادن اکران فیلم Red Notice با بازی دواین جانسون و گل گدوت برای حدود ۵ ماه خبر داد.

 در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Red Notice (اعلان قرمز) قرار است ۵ ماه دیرتر به‌روی پرده‌های سینما برود. این فیلم اکشن مورد انتظار که پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۲ ژوئن ۲۰۲۰ (۲۳ خرداد ۱۳۹۹) اکران شود، اکنون با ۵ ماه تاخیر برای اکران در تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۲۰ (۲۳ آبان ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. پیش از این حضور دواین جانسون و گل گدوت برای بازی در نقش‌های اصلی فیلم Red Notice تایید و اعلام شده بود. کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده راوسون مارشال تربر، کارگردان فیلم We're The Millers (ما میلرها هستیم)، خواهد بود. تربر و جانسون پیش از این در فیلم Central Intelligence (اطلاعات مرکزی) و فیلم Skyscraper (آسمان‌خراش) با یکدیگر همکاری کرده بودند.

Wonder Woman

پیش از این تاریخ اکران فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌‌انگیز ۱۹۸۴) تا تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ۱۳۹۹) و فیلم Jungle Cruise (جانگل کروز) تا تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) عقب افتاده بود که با توجه به حضور جانسون و گدوت در این دو فیلم، به نظر می‌رسد که کمپانی یونیورسال و لجندری پیکچرز تصمیم به تغییر و عقب انداختن تاریخ اکران فیلم Red Notice گرفته‌اند تا ضمن هم‌زمان نشدن اکران این فیلم با فیلم‌های جدید این دو بازیگر، این فیلم در یک تاریخ مناسب‌تر اکران شود. فیلم Red Notice قرار است یک فیلم اکشن و تریلر در سبک فیلم‌های سرقت باشد و اتفاقات آن در نقاط مختلفی از جهان جریان خواهد داشت. فیلمبرداری و تولید فیلم Red Notice از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.

گفته می‌شود که بودجه ساخت فیلم Red Notice حدود ۱۲۵ تا ۱۵۰ میلیون دلار خواهد بود و دواین جانسون برای بازی در این فیلم ۲۰ میلیون دلار دستمزد دریافت خواهد کرد و تربر نیز یک حقوق حدود ۱۰ میلیون دلاری برای کارگردانی و نویسندگی این فیلم دریافت می‌کند. بیو فلین (از شرکت FlynnPictureCo)، دواین جانسون، دنی گارسیا، هیرام گارسیا (از شرکت Seven Bucks Production)، راوسون مارشال تربر، به‌عنوان تهیه کننده و وندی جاکوبسن به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در فیلم Red Notice حضور خواهند داشت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده