نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

تریلر کامیک کان انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World منتشر شد

کمپانی یونیورسال پیکچرز تریلر کوتاه و جدیدی از انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر کوتاه و جدیدی از انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان) منتشر شده است. در حاشیه نمایشگاه کامیک کان نیویورک 2018، کمپانی یونیورسال پیکچرز و استودیوی انیمیشن‌سازی دریم‌ ورکس انیمیشنز تریلر جدید و کوتاهی از این انیمیشن سینمایی را منتشر کردند. در تریلر جدید قسمت سوم انیمیشن How To Train Your Dragon (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم) شاهد گذشته و کودکی هیکاپ هستیم که پدرش در مورد برک و سرزمین اژدها و وظیفه‌ای که آن‌ها دارند، می‌گوید و پس از آن در مورد دنیای پنهان به او می‌گوید که در واقع نام این قسمت از آن گرفته شده است. به نظر می‌رسد که سرنوشت هیکاپ کشف دنیای پنهان برای پایان جنگ بین اژدهایان و انسان‌ها است. با این حال، کشف دنیای پنهان قطعا بدون دردسر نخواهد بود و هیکاپ نسبت به دو حضور قبلی خود باتجربه‌تر شده است. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

ماه خرداد امسال بود که اولین تریلر رسمی انیمیشن How to Train Your Dragon 3 (چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم ۳) منتشر شد که در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این انیمیشن مورد انتظار سال ۲۰۱۹ بودیم. علاوه بر این، ماه گذشته نیز اعلام شد که انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World به اتفاقات مجموعه خود پایان خواهد داد. دن دبلوا که کارگردانی دو قسمت اول انیمیشن How To Train Your Dragon را بر عهده داشته است، برای کارگردانی قسمت سوم آن نیز باز گشته است. علاوه بر کارگردانی، دبلوا کار نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را نیز بر عهده داشته است. جی باروشل، کیت بلانشت، جرارد باتلر، کریگ فرگوسن، آمریکای فررا ،جونا هیل، کریستوفر مینتس-پلس، تی جی میلر، کریستن ویگ، کیت هرینگتون و اف. موری آبراهام، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World قرار است در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند ۱۳۹۷) به‌روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده