نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵

فیلم Black Panther اولویت بیشتری نسبت به فیلم Infinity War در رقابت اسکار دارد

طبق فهرست پیشنهادی محصولات والت دیزنی برای رقابت اسکار امسال، فیلم Black Panther اولویت بیشتری نسبت به فیلم Infinity War در اسکار ۲۰۱۹ دارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انجمن کمپانی والت دیزنی فهرست رسمی فیلم‌ها و انیمیشن‌هایی را که برای رقابت اسکار 2019 پیشنهاد داده شده، منتشر کرد. ماه شهریور امسال بود که دیزنی رسما کمپین تبلیغاتی فیلم Black Panther (بلک پنتر) را برای حضور در رقابت اسکار امسال آغاز کرد و این فیلم را برای حضور در ۱۶ بخش این مراسم پیشنهاد داد. حال به نقل از وب‌سایت DisneyGuildAwards2018، دیزنی فیلم‌هایی چون فیلم Black Panther، فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت)، انیمیشن Ralph Breaks the Internet (رالف اینترنت را خراب می‌کند)، انیمیشن Incredibles 2 (شگفت انگیزان ۲)، فیلم Mary Poppins Returns (مری پاپینز باز می‌گردد) و انیمیشن کوتاه Bao (بائو)، را برای رقابت اسکار 2019 در نظر گرفته و تبلیغات برای حضور این محصولات در بخش‌های مختلف این مراسم را آغاز کرده است.

Black Panther

با این حال، فیلم Black Panther که با استقبال منتقدان و تماشاگران مواجه شده بود، اولویت بیشتری را نسبت به فیلم دیگر دنیای سینمایی مارول برای دیزنی دارد و این فیلم را در بخش‌هایی چون بهترین فیلم، بهترین کارگردان، بهترین بازیگر و غیره می‌توانیم مشاهده کنیم، اما در مقابل فیلم Avengers: Infinity War تنها برای رقابت در بخش بهترین جلوه‌های ویژه پیشنهاد شده است که در این بخش نام فیلم Black Panther نیز دیده می‌شود. اگرچه بخش زیادی از این فهرست قابل پیش‌بینی و پیش از این منتشر شده بود، اما بسیاری از طرفداران امید داشتند تا دیزنی جاش برولین، بازیگر نقش تانوس را برای بهترین بازیگر نقش مکمل به آکادمی اسکار پیشنهاد دهد که ظاهرا در این بخش نیز بازیگران فیلم Black Panther اولویت بیشتری دارند.

این در حالی است که نام انیمیشن Incredibles 2، انیمیشن Ralph Breaks the Internet و فیلم Mary Poppins Returns، نیز در بخش‌های پیشنهادی بسیاری دیده می‌شود که ظاهرا دیزنی امید زیادی به موفقیت این محصولات دارد. فهرست نهایی ۹۱امین دوره اسکار در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۱۹ (۲ بهمن امسال) منتشر خواهد شد و برنده آن قرار است در مراسم امسال که در ۲۴ فوریه ۲۰۱۹ (۵ اسفند امسال) برگزار می‌شود، معرفی شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده