// سه شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۶

تریلر جدید بازی Resident Evil 2 Remake با محوریت لباس‌های نسخه دیلاکس

کمپانی کپکام تریلر جدیدی از بازی Resident Evil 2 Remake منتشر کرده است که در قالب آن می‌توانید لباس‌های اضافه پروتاگونیست‌های بازی را مشاهده کنید.

بازی Resident Evil 2 Remake در واقع نسخه بازسازی شده‌ی بازی Resident Evil 2، محصول سال ۱۹۹۸ کمپانی کپکام است که در نمایشگاه E3 2018 معرفی شد. این بازی که کمتر از سه ماه تا عرضه آن باقی مانده است، یکی از مورد‌انتظار‌ترین بازی‌های سال آینده میلادی محسوب می‌شود. کمپانی کپکام برای نسخه‌های ویژه این بازی لباس‌های مختلفی در نظر گرفته است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این کمپانی تریلر جدیدی از بازی مذکور منتشر کرده که به واسطه آن می‌توانید لباس‌های نسخه Deluxe برای دو پروتا‌گونیست بازی یعنی لیان اس کندی و کلیر ردفیلد را مشاهده کنید.

شخصیت کلیر ردفیلد دو لباس Military و Elza Walker را در اختیار دارد. الزا واکر قرار بود که پروتاگونیست مونث بازی Resident Evil 1.5 باشد اما با لغو شدن این بازی، با تصمیم کمپانی Capcom از پیش‌زمینه داستانی این شخصیت برای کلیر ردفیلد در بازی Resident Evil 2 استفاده شد. در مقابل شخصیت لیان تنها دارای لباس Arklay Sheriff خواهد بود. علاوه بر لباس‌های ذکر شده، هر دو شخصیت کلیر و لیان قادر به استفاده از لباس Noir خواهند بود که با اعمال فیلتر Noir می‌توانید بازی Resident Evil 2 Remake را با حال و هوای آثار نوآر تجربه کنید. تریلر لباس‌های اضافه موجود در نسخه‌های ویژه بازی Resident Evil 2 Remake را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

لباس‌هایی اضافه شخصیت‌های لیان و کلیر علاوه بر نسخه دیلاکس در دیگر نسخه‌های ویژه بازی Resident Evil 2 Remake نیز وجود دارند. خریداران نسخه استیل بوک این بازی علاوه بر در اختیار داشتن قابی زیبا و منحصر‌به‌فرد، به لباس الزا واکر دسترسی خواهند داشت. با خرید نسخه دیلاکس با قیمت ۷۰ دلار در کنار لباس‌های اضافه، یک اسلحه اختصاصی در اختیار می‌گیرید و به موسیقی نسخه اصلی هم دسترسی خواهید داشت. در نسخه کالکتور بازی Resident Evil 2 Remake که با قیمت ۲۰۰ دلار تنها از طریق فروشگاه Gamestop (گیم‌استاپ) قابل خرید است، علاوه بر نسخه دیلاکس بازی، مجسمه ۱۲ اینچی لیان، کتاب هنری و بلوپرینت‌های بازسازی R.P.D نیز وجود دارند.

بازی Resident Evil 2 Remake در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۵ بهمن) روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده