نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

اولین تصاویر رسمی فصل سوم سریال A Series of Unfortunate Events منتشر شد

شبکه نتفلیکس اولین تصاویر از فصل سوم و پایانی سریال A Series of Unfortunate Events را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی فصل سوم و پایانی سریال A Series of Unfortunate Events (مجموعه اتفاقات ناگوار) منتشر شده است. به‌تازگی مجله انترتینمنت ویکلی تصاویری از فصل سوم و پایانی این سریال را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور شخصیت‌های اصلی سریال هستیم. سریال A Series of Unfortunate Events براساس رمان‌های ۱۳ جلدی به همین نام اثر دنیل هندلر ملقب به لمونی اسنیکت، تولید و ساخته می‌شود که فصل پایانی آن براساس چهار کتاب آخر آن که عبارت‌اند از کتاب The Slippery Slope (آبشار یخ‌زده)، کتاب The Grim Grotto (غار غم‌انگیز)، کتاب The Penultimate Peril (خطر ماقبل آخر) و کتاب The End (پایان)، تولید شده است که اتفاقات هر کتاب در دو قسمت روایت خواهد شد. بدین ترتیب، فصل سوم این سریال ۸ قسمت خواهد بود. در این تصاویر شاهد حضور بودلرها و کنت الاف با بازی نیل پاتریک هریس هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

نیل پاتریک هریس در نقش کنت الاف، پاتریک واربرتون در نقش لمونی اسنیکت، کی. تاد فریمن در نقش آقای پو، مالینا وایزمن در نقش ویولت بودلر، لوئیس هینس در نقش کلاوس بودلر، پریسلی اسمیت در نقش سانی بودلر، لوسی پانچ در نقش ازمه اسکولار و آلیسون ویلیامز در نقش کیت اسنیکت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال A Series of Unfortunate Events حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. بری ساننفلد، شورانر سریال مجموعه اتفاقات ناگوار به EW گفت که این فصل، عاطفی‌ترین فصل برای ویولت، کلاوس و سانی است. او گفت:

بچه‌های خیلی فعال‌تر از دو فصل قبل هستند و کارهای بیشتری را انجام می‌دهند و کمتر هم قربانی خواهند شد.

ساننفلد در ادامه گفت که پایان قسمت The End نسبت به کتاب گسترش یافته و کمی متفاوت‌تر خواهد بود چرا که بسیاری از طرفداران از جمله خودش از این پایان ناامید شده بودند. او گفت:

زمانی که شما قسمت The End را تماشا کنید، تصور می‌کنید که این چیزی است که دنیل همیشه در ذهن خود داشته است، هرچند که در واقعیت اینطور نبوده است. این پایان قوی برای اتفاقات سریال است که ممکن است فکر کنید که ما از ابتدای فصل اول این ایده را مطرح کرده بودیم.

در تصاویر منتشر شده‌، شاهد اولین تصویر از آلیسون ویلیامز هستیم که نقش کیت اسنیکت را بر عهده دارد که او خواهر لمونی اسنیکت با بازی پاتریک واربرتون است. ساننفلد به EW گفت که او بیش از یک سال پیش در یک پرواز شرکت بریتیش ایرویز با ویلیامز ملاقات و در مورد حضورش در سریال A Series of Unfortunate Events گفتگو کرده بود:

نقش او در سریال بزرگ‌تر از نقش او در کتاب‌ها است. من فقط به او نگاه کردم و گفتم که او کیت است! او ورزشکار، باهوش، چهره مجذوب کننده و اعتماد به نفس بالایی دارد و او زیبا است که همه این‌ موارد، ویژگی‌های کیت هستند.

فصل سوم سریال A Series of Unfortunate Events اوایل سال ۲۰۱۹ از شبکه نت فلیکس (Netflix) منتشر خواهد شد.


منبع Moviefone
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده