نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۹

بازیگر فیلم Get Out به جمع بازیگران سریال A Series of Unfortunate Events پیوست

شبکه نتفلیکس از اضافه شدن آلیسون ویلیامز، بازیگر فیلم Get Out به جمع بازیگران سریال A Series of Unfortunate Events خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر جدیدی در سریال A Series of Unfortunate Events (مجموعه اتفاقات ناگوار) تایید و اعلام شده است. شبکه نت فلیکس با انتشار تصویری در توییتر اعلام کرد که آلیسون ویلیامز، بازیگر فیلم Get Out (برو بیرون)، به جمع بازیگران این سریال اضافه شده و قرار است در فصل دوم و سوم این سریال به ایفای نقش بپردازد؛ اما اطلاعات بیشتری از نقش او در سریال منتشر نشده است. فصل دوم سریال A Series of Unfortunate Events قرار است هفته آینده منتشر شود و ویلیامز در این سریال به نیل پاتریک هریس، پاتریک واربرتون، کی. تاد فریمن، مالینا وایزمن، لوئیس هینس، پریسلی اسمیت، ناتان فیلیون، تونی هیل، سارا رو، لوسی پانچ، راجر بارت، دان جانسون، ریس داربی، کریس گاوتیر، کیت بلکمن دالاس، کاترین اوهارا، دیلن کینگول، آوی لیک، تیموتی وبر، لورتا والش و ترنت ردکاپ، پیوسته است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Allison Williams in A Series of Unfortunate Events

فصل دوم سریال A Series of Unfortunate Events قرار است در تاریخ ۳۰ مارس امسال (۱۰ فروردین) از شبکه نتفلیکس منتشر شود. ویلیامز بیشتر برای بازی در فیلم Get Out به کارگردانی جردن پیل، شناخته شده است. او همچنین نقش مارنی را در سریال Girls (دخترها)، سریال تحسین‌شده شبکه HBO، بازی کرده است. علاوه بر این، ویلیامز در سریال Patrick Melrose (پاتریک ملروز) نیز به ایفای نقش پرداخته و با بندیکت کامبربچ در این مینی سریال هم‌بازی بوده است. سریال Patrick Melrose قرار است در طول سال ۲۰۱۸ از شبکه شوتایم منتشر شود.

سریال A Series of Unfortunate Events براساس رمان‌های ۱۳ جلدی به همین نام اثر دنیل هندلر ملقب به لمونی اسنیکت، تولید و ساخته می‌شود. در حال حاضر، فصل اول این سریال منتشر شده که اقتباسی از چهار کتاب اول رمان‌های لمونی اسنیکت بوده است. فصل دوم سریال A Series of Unfortunate Events نیز براساس پنج کتاب بعدی لمونی اسنیکت تولید شده و فصل سوم این سریال نیز قرار است براساس چهار کتاب پایانی تولید و در سال آینده میلادی منتشر شود. کار ساخت و تولید این سریال بر عهده بری ساننفلد و مارک هودیس بوده است. هر دو قسمت این سریال اتفاقات یک کتاب را پوشش می‌دهد و فصل دوم آن در ۱۰ قسمت تولید شده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده