نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

اولین پوستر فیلم The Mule به کارگردانی کلینت ایستوود منتشر شد

کمپانی برادران وارنر به‌تازگی اولین پوستر فیلم The Mule (قاچاقچی) به کارگردانی کلینت ایستوود را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین پوستر رسمی فیلم The Mule منتشر شده است. از ماه خرداد امسال فیلمبرداری و تولید این فیلم آغاز شد و کلینت ایستوود تنها در کمتر از ۶ ماه این فیلم را کارگردانی، فیلمبرداری، تدوین، تکمیل و آماده اکران کرده است. حال کمپانی برادران وارنر اولین پوستر رسمی فیلم The Mule را منتشر کرده که در این پوستر شخصیت ایستوود و یک جاده دیده می‌شود. همچنین شاهد وانتی هستیم که ایستوود از آن برای حمل مواد مخدر استفاده می‌کند. این فیلم، جدیدترین فیلم ایستوود پس از فیلم The 15:17 to Paris (قطار ۱۵:۱۷ به مقصد پاریس) است که در اوایل سال ۲۰۱۸ اکران شد و نتوانست نظر منتقدان را جلب کند. حال او امیدوار است که فیلم The Mule عملکرد متفاوت‌تری را نسبت به این فیلم داشته باشد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

The Mule Poster

فیلم The Mule داستان ارل استون با بازی کلینت ایستوود را روایت می‌کند. زمانی که در ۸۰ سالگی او شکسته، تنها و تحت فشار کاری است، کارتل مواد مخدر مکزیک به او پیشنهاد شغلی برای حمل یک محموله مواد مخدر می‌دهد. با این حال، او نمی‌داند که قرار است برای کارتل مواد مخدر مکزیک کار کند. پس از اینکه استون توانست نظر کارتل مکزیک را به خود جلب کند، حال او نظر کالین بیتز از سازمان DEA را نیز به خود جلب کرده که استون را تحت نظر خود دارد. علاوه بر ایستوود، بردلی کوپر، دایان ویست، مایکل پنیا، لارنس فیشبرن، آلیسون ایستوود، تیسا فارمیگا، ایگناسیو سریچیو، لورن دین، ویکتور راسوک و مانی مونتانا، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم The Mule حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم The Mule قرار است در تاریخ ۱۴ دسامبر امسال (۲۳ آذر) به روی پرده‌های سینما برود. این فیلم، اولین فیلمی است که کلینت ایستوود از زمان اکران فیلم Trouble with the Curve (مشکلی با منحنی) در سال ۲۰۱۲،‌ در آن به ایفای نقش پرداخته است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده